Eindelijk de foto's erop - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Eindelijk de foto's erop - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Eindelijk de foto's erop

Door: Mrs Losan Geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

17 Mei 2007 | Verenigde Staten, Visalia

In het hotel in Visalia kon ik gebruik maken van een pc met een usb-poort om te foto's van de camera erop zetten.
Geniet ervan.

De tourgids is Jan de Witte en zijn vrouw Linda de Witte rijdt de VAN.
Linda de Witte maakt de foto's tijdens het concert, zorgt dat er flesjes water zijn en postzegels.

Mrs Losan Geles

P.s De foto van de koreaanse kerk kunnen jullie gaan bekijken.

  • 17 Mei 2007 - 11:36

    Guus, Didi En Joel:

    Joepie!! FOTO'S!!! Wat is het daar prachtig zeg! Van deze tour zul je absoluut geen spijt hebben koorleden, wij benijden jullie hoor!
    Prachtig weer, mooie architectuur, kortom: geweldig!!
    Zingse vandaag, o nee jullie liggen heerlijk te maffen zien we... sorry, slaap lekker door en geniet er nog maar goed van, nog een paar nachtjes en dan staan wij weer op Schiphol op jullie te wachten.
    Dag allemaal, tot mails.

    (O)ma Gorlitz: bedankt voor de kaart!!
    Joel mist u enorm en de kaart is "zijn" bezitje...

    Kusjes vanuit Alblasserdam!!

  • 17 Mei 2007 - 11:36

    Mathilda:

    Hemelvaart,vanochtend weer eenberichtje van je gelezen.Niet zo'n mooi weer hier !13graden deze morgen, maarnu wordt het beter.Er staan nu een heleboel foto's op de pc.Leuk,nu kunnen we ze op het gemak bekijken.Nog veel plezier! Liefs voor allen vanuit Roosendaal in het Brabantse Land Ma, Pa

  • 17 Mei 2007 - 12:22

    Hermien Gorlitz:

    Kaart, kaart? Geen kaart gezien....
    Yep, eindelijk wel de foto's. Nu geloof ik pas ècht dat het daar mooi weer is...
    En hoewel het daar allemaal best prachtig zal zijn en gezellig, heb ik gelukkig géén last van jaloezie. Ik vermaak me hier ook prima hoor. Ben wel benieuwd naar jouw verhalen en foto's, Bets. Dat wordt dus een hele lange en gezellige zit bij mij thuis op Pinksterzondag. Ik ben er klaar voor! Geniet nu nog maar even van alle dingen die jullie nog gaan doen en dan volgende week weer met een tevreden gevoel naar huis komen.

    Groet alle koorleden maar van mij.

  • 17 Mei 2007 - 13:25

    Lucy En Britta:

    Ontzettend mooi Arie, jullie zullen deze reis niet gauw vergeten....

    Groetjes en tot gauw!!

  • 17 Mei 2007 - 14:05

    Carla:

    Hi ma,
    Leuke en mooie foto's. Dus tis wel gelukt, ik ben ff met rj en stef weggeweest en vanavond gaan we naar papa in Willemstad. Ik heb vandaag geoefend in de douche met zingen en ik denk dat ik volgend jaar wel mee kan. Of ik ga mee als euhm... tolk ofzo. Hahahaha, heel veel plezier nog en geniet ervan Kussiieee

  • 17 Mei 2007 - 15:27

    Lisa Speksnijder:

    hey opa,

    ik begin u nu wel een beetje te missen hoor nu u zo ver weg zit!
    maar is het daar een beetje lekker weer?en een lekker tempratuurtje?

    ik hoop dat u nog veel plezier zult hebben.

    nou ik ga maar eens mijn kamer op ruimen (moet van mama )

    doeidoei Kusjes van Lisa

  • 17 Mei 2007 - 15:29

    Harry Scheffers:

    Hai koorleden,

    Wat leuk om de foto's te zien op het internet.
    Zo te horen en zien maken jullie een fijne trip door de USA.
    Voor ons is de tijd gevlogen, voor jullie hopelijk niet.
    Geniet nog even van de omgeving en concerten en kom na het weekend gezond en met een heleboel indrukken terug naar Holland.

    Groetjes van Harry & Ineke Scheffers

  • 17 Mei 2007 - 15:38

    Yolanda Liefaart:

    Hoi allemaal,

    Wat een prachtige foto's. Prachtig weer. Prachtige gebouwen. Straks prachtige verhalen en nog meer prachtige foto's.
    Het is allemaal prachtig en om jaloers op te worden. Geniet nog maar lekker van al dit prachtigs.

    Groetjes van de polderboeren.

  • 17 Mei 2007 - 16:08

    Constance:

    Hai mrs. Losan Geles reis heerlijk met jullie mee en geniet van de mooie foto,s. Wat een vipauto klein denken is er niet bij, groot denken in eenvoud hi hi.Kleurrijk dolfijntje gezien op een foto wat ben je aan het genieten. Kom net van het Zalmhuis het weer is aardig en alles loopt hier prima naar wens,de natuur is mooi vol groen de regen hier heeft goed gedaan. Dus bereid je maar voor op een mooie wandeling of fietstocht en natuurlijk niet te vergeten cappachino. Liefs en groetjes uit polderland

  • 17 Mei 2007 - 16:44

    Henrike:

    Hier heb ik maar een woord voor:
    WOW

    aan Hidde: je bent helemaal niet bruin ;)

  • 17 Mei 2007 - 17:34

    Rebecca Scheurwater:

    Hoi pa en ma, Leuk dat de foto's er zijn en wat staan jullie er fantastisch op, echte amerikanen! Gisteren lukt het me helemaal niet de site te bekijken, dan is het toch wel stil hoor. Mijn complimenten voor mrs Losan Geles, het is geweldig om elke dag weer wat berichtjes te zien, het is net of we stiekem toch mee zijn gegaan. Ben benieuwd of het gaat lukken met al dat geshop van jullie?! Eerst alles in 1 koffer gepropt en nu zeker met 3 koffers terug. Bedenken jullie wel dat die arme mannen maar 2 armen hebben om te sjouwen?! Nog een paar hele gezellige dagen, we zijn benieuwd naar alle verhalen. Dikke kus van ons allemaal.

  • 17 Mei 2007 - 18:02

    Erwin:

    Wat leuk, eindelijk heeeel veeeel foto's ! Het warme weer daar in Californie straalt ervan af. Heel veel fun vandaag in het mamoetbomenpark.

    Groetjes, Erwin

    P.S.: Mathilda, ER is voor vanavond in de dvd-recorder ingesteld hoor.

  • 17 Mei 2007 - 18:13

    Henny:

    Hai mam,
    Erg leuk de foto's, alleen kan ik je op de zoekplaatjes niet vinden, ben je eigenlijk wel mee;-)? De tijd vliegt zeker? Lekker aan het genieten? Hier gaat het prima. Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het arbeidsleven, want de "vakantie" zit er straks weer op! Na de pinksterdagen ga ik aan de slag. Heerlijk, oohhh ik ben zo blij!!! Wel fijn dat we nog een weekje hebben samen voordat ik begin!! Geniet nog van alles wat op je afkomt want het einde begint in zicht te komen. Veel liefs ook van Nop en een hele dikke Nicky-knuffel! SMMMMMMMMMMMMMMAK!
    Liefs Shar

  • 17 Mei 2007 - 18:16

    Jonas En Mila-nora:

    oma, kijk je uit voor de zwarte beren in Yosemite? Niks te eten meenemen het park in hoor!

    Wij zijn vandaag met opa naar de kermis geweest. Toen hebben we van opa zo'n lekkere belgische wafel gekregen. Ook zijn we in de draaimolen geweest. Het was gelukkig heel lekker weer en we mochten onze jas uit! We zijn heeeeeel laat naar bed gegaan, wel om kwart voor 8!

    Ben je ook in de achtbanen geweest in Walt Disney Studio's?? Daar zijn we heel benieuwd naar!

    En bedankt voor de kaart, het was (volgens papa en mama)alleen wel een bedenkelijk object wat erop stond...

    Kusjes Mila-nora en Jonas

  • 17 Mei 2007 - 18:22

    Henrike:

    Hallo iedereen!!

    Happy Jesus-flying-up-day to all of you ;)

    Ik heb al best wel wat geleerd voor mijn tentamen, dus vond ook wel dat ik een dagje rust had verdiend. Arjan was vandaag hier, heeft eerst Donna wat gevoerd, zijn toen naar oosterhof geweest, beetje geshopt, wilde naar de bios, maar er speelde alleen maar kinderfilms, dus hebben thuis een dvd-tje gekeken. Toen wilde we nog samen eten, maar ik had er even niet over nagedacht dat je op hemelvaartsdag geen eten kan kopen, dus uiteindelijk de vriezer maar weg-gefrituurd ;)

    Waarom hebben jullie trouwens postzegels nodig, ik heb nog geen kaart gezien :(

    Ik hou iedere dag trouw het dagboek op deze site bij en wil nu even van de gelegenheid gebruik maken om Mrs Losan Geles in de persoon van Ferna onwijs heel erg veel te bedanken voor het bijhouden van de site.
    Wat sommige mensen misschien niet is opgevallen is dat dit bericht met deze foto's om 11.55 is geplaatst op internet, maar dat is de Nederlandse tijd, wat dus betekent dat het in Amerika eigenlijk 2.55 was in de nacht! Echt heel bijzonder en heeeeel erg bedankt dat je zelfs je sporadische nachtrust wil opofferen om voor ons foto's op het web te plaatsen!!!
    1000 x bedankt voor Ferna:
    BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA, BEDANKT FERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    Heb vanochtend mijn familie even aan de telefoon gehad vanuit Amerika, vond het eigenlijk niet zo heel erg nodig om te weten dat Hidde om 10 uur 's ochtends al aan een milkshake stond, maar wel blij om te weten dat jullie het allemaal zo naar je zin hebben! :)
    Met mij gaat het nog steeds goed, Donna heeft ietsjes gegeten vandaag, maar is wel levendiger dan afgelopen dagen. Ze mist jullie denk ik een beetje.

    Heel erg veel plezier vandaag in Yosemite park!! Maar waarschijnlijk lezen jullie dit pas morgen, en in dat geval wil ik mijn papa en mama heeeeel erg feliciteren met hun 23ste trouwdag!!! :D

    Groetjes en veel liefs Henrike

  • 17 Mei 2007 - 18:26

    Henrike:

    Over dvd-recorder gesproken:
    helaas heeft de dvdrecorder vorige week 1 x neighbours niet opgenomen, ER niet van vorige week en was verder 1 x te laat met neighbours omdat hij uitviel en ook te laat met Bones, omdat het te vroeg was begonnen. Maar misschien mag je de ER uitzending van vorige week van Mathilda lenen ;)

    Groetjes

    PS: heb niet eens spierpijn gehad van het sporten :)

  • 17 Mei 2007 - 18:47

    Eveline Nederlof:

    Hoi Pap en Mam,

    Wat leuk de foto's ! Ik heb jullie allebei een keer gezien hoor !
    Het ziet er super uit daar ! Nog een paar dagen genieten hoor ! Hier gaat alles nog steeds prima. Vandaag, donderdag was het best lekker weer.
    Vanmiddag nog in de tuin gerommeld.
    Morgen, (vrijdag, het is hier nu donderdagavond kwart voor 9), met Evelyn, van de vakantie, afgesproken en morgenavond bij Boef slapen. Missy vraagt nu aandacht door een harde mauw te geven en aan de kastdeur te krauwen wat betekent dat ik d'r eten moet bijvullen... Ze ploft nu met een diepe zucht neer...het duurt te lang, geloof ik. Zaterdag paardrijden met Linda en 's avonds even naar Opa.
    Allemaal leuke dingen en lekker even bijkomen. Geniet er nog lekker van !
    Dikke kus Eefie

  • 17 Mei 2007 - 19:36

    Jan/Riet Stolk:

    Bedankt voor de foto's het zijn er wel lekker veel ,zo te zien is het er prachtig allemaal. Wat een orgel zeg 5 klavieren. Ja het gaat nu opschieten nu twee nachten bij gastgezinnen en nog een concert in een kerk geloof ik, we zullen alle verhalen wel te horen krijgen ,er zal best heel veel te vertellen zijn aan de achterblijvers. Nog een paar heel fijne dagen en mooie concerten . We kijken al weer uit naar het volgende verslag daar zijn we heel blij mee. Bedankt voor het vele werk wat je daarvoor moet doen om ze hier te krijgen
    heel veel groetjes aan jullie allemaal
    Riet en Jan

  • 17 Mei 2007 - 19:55

    Hermien Gorlitz:

    Voor iedereen die er nog nieuwsgierig naar is: de foto's van het concert staan nu op de Koreaanse site! Onder het linkse plaatje van een bloemstuk! Veel kijkplezier!

  • 17 Mei 2007 - 20:02

    Jan Kroon:

    Hallo Amerika gangsters
    Nou vandaag een mailtje gehad van Elly. Toch wel leuk om weer even iets te lezen.
    Wat een zijn het leuke en mooie foto's.
    Vooral Hidde en Arie in bubbelbad. Ik ga nu begrijpen wat ik allemaal gemist heb.
    Maar nogmaals het was m'n eigen keus. Gisteren BBQ gehad met 10 collega's. Was best lekker weer. Een aantal moesten wel een trui of jas aan maar ja achter de BBQ is het lekker warm. Vandaag alles weer opgeruimd. Ik denk dat jullie vandaag wel een prachtige dag krijgen in de natuur (Yosemite park) Ben benieuwd naar je foto's El.
    Ik hoop ook later een van de vele video's te zien. Dus Hidde en Frans zet hem op. Zo ik ga weer stoppen Henrike was vandaag niet te verslaan wat betreft OH.(Wanneer eten we kip want mijn koelkast is al aardig leeg Henrike. Anders zijn ze straks terug en hebben we nog niet "samen" gegeten.
    Het gaat nu toch wel weer naar het einde lopen. Geniet dit weekend nog even en rust goed uit voor de reis terug.
    Groetjes aan iedereen. Jan

  • 17 Mei 2007 - 20:03

    Marianne Janse-Neder:

    Hoi pap en mam, leuke foto's! Uit jullie telefoontjes en de verslagen bleek wel dat jullie het heel erg naar jullie zin hadden maar het is nu ook duidelijk te zien op de foto's, iedereen straalt! We hebben jullie ook gespot. We gaan nu onze spullen bij elkaar zoeken voor Brussel (weer lekker vlot zoals altijd). Net al wat spullen voor D & J weggebracht, het hele gezin kijkt uit naar hun komst. Ze slapen op Kim's kamer dezelfde dus als thuis en Kim mag nu bij Rik slapen wat ze helemaal geweldig vindt. Zaterdag probeer ik nog even met Eva naar opa te gaan. Heb ze gister (16/5) nog gesproken en ook daar gaat alles goed. Kontrole van opa was allemaal in orde. Blijf met z'n allen lekker stralen als zonnetjes en schraap nog even de keeltjes voor de laatste concerten. Nog heel veel plezier en een dikke kus en knuffel van ons.

  • 17 Mei 2007 - 20:07

    Dominique & Jasmijn:

    Lieve opa en oma, wij gaan morgen bij Rik, Bas en Kim logeren maar de volgende keer komen we weer bij jullie. Een hele dikke kus van ons. Daaaag!

  • 17 Mei 2007 - 20:15

    Henny Van Dalen:

    Hallo Oma.

    We willen je nog heel erg bedanken voor de leuke kaarten die we hebben gehad.Geniet je nog van de reis? De foto's zien er mooi uit. Vandaag waren we met Opa, Papa en Mama naar Hoorn en we gingen ook met de stoomtrein. We vonden het ook erg leuk dat we je nog even aan de telefoon hadden, zodat we je stem konden horen. We missen je. Hopelijk zien we je gauw weer.

    Een hele dikke kus en knuffel van Lara en Luke.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 17 Mei 2007 - 20:21

    Janneke Noordegraaf:

    Dit is een reactie op de complete site. Heb genoten van jullie site. Werkelijk alles bekeken. Ziet er allemaal schitterend uit. Heb bewondering voor jullie! Ondanks de hitte zoveel doen, zoveel zien! Fantastisch! Geloof dat ik de volgende keer mee ga doen, eerste sopraan.
    Ook op 15 april tijdens de kerkdienst bewonderend naar jullie geluisterd en zelfs meegezongen.
    De cd, die heel mooi is, luister ik ook heel veel, zowel thuis als in de auto.

    Heel veel groeten, Denk veel aan jullie.

  • 17 Mei 2007 - 21:06

    Ellen Dol:

    Hoi tortelduifjes!!

    Wat een leuke en mooie foto's!! Jullie staan er ook gekleurd op op jullie trouwdag, hi,hi.
    Wat een indrukken zullen jullie opgedaan hebben in deze 2 weken, ik denk dat jullie eigenlijk nog wel een week vakantie nodig hebben om bij te komen!
    Hier alles oké, we zitten al wel een paar dagen met een waterprobleem in Kudelstaart. Nee hoor, uit de lucht valt er genoeg,oh,oh, maar er is sinds de afgelopen week een E-Coli in het leidingwater aangetroffen in deze omgeving en we mogen geen water uit de kraan meer drinken, zeker tot a.s maandag niet. En je raad het al, iedereen heeft gehamsterd zoals echte hollanders dan doen, ik kon gisteren geen fles water meer krijgen hier in alle supermarkten. Maar goed, er zijn ergere dingen!
    Genieten jullie nog maar lekker van de laatste paar dagen, wat vliegt het om!

    dikke kus van ons viertjes

  • 17 Mei 2007 - 21:12

    Gina:

    Beste allemaal,

    Ontzettend leuk die foto's...zo weet ik tenminste zeker dat je er zit, Mathilda hihi...
    Ik kreeg van de week een sms-je met het verhaal dat jullie 24 hours salade ( die salade met vruchtjes en marsmallows waar ontzettend veel callorieen inzitten...from your lips to your hips-salade :)..) op hadden en Mathilda vertelde me dat er een paar van jullie het recept wilde...nou...eigenlijk is het geheim maar omdat ik vandaag verrast ben met foto's strijk ik over mijn hart en geef ik jullie het recept..Ik heb begrepen dat deze berichten door de hele bus gaan dus kunnen jullie het mooi overschrijven.

    Hier komt het:

    Benodigheden: 2 eieren, 4 eetl azijn, 4 eetl suiker, 2 eetl roomboter, 100 gr mini marsmallows, 250 ml verse slagroom, 1 groot blik ananas stukjes, 1 groot blik fruitcocktail, 1 klein blikje mandarijntjes, 1 pond pitloze witte/groene druiven, 1 zakje vanille suiker, 1 eetl suiker.

    Bereiden:
    Au bain marie de eieren met azijn, 4 eetl suiker opkloppen tot de ei gestold is( ziet er dan licht geel uit je moet wel even kloppen hoor..).Boter toevoegen er doorroeren en af laten koelen.Intussen al het fruit bij elkaar doen en heel goed uitlaten lekken (anders komt er te veel vocht in..).Slagroom met vanillesuiker en gewone suiker opkloppen.
    Als eimengsel is afgekoelt de slagroom er door heen spatelen, daarna de vruchtjes en marsmallows er door heen doen. In koelkast zetten voor 24 uur en daarna smullen maar!!

    Ik wens jullie heel veel plezier vandaag...

    Oh ja Mathilda heb je nou nog die leesportefeuille opgezet?

    Groetjes, Gina

    PS kom ik in de aanmerking voor het langste berichtje-award ??

  • 17 Mei 2007 - 21:13

    Gina:

    Volgens mij is het berichtje van Henrike groter ;)

    Groetjes, Gina

  • 17 Mei 2007 - 21:30

    Trudy:

    Hoi zus (Bets),
    Leuk om nu ook de plaatjes bij alle verhalen te zien. En bedankt voor je kaart. Wij kregen hem maandag al.
    Nog een paar fijne laatste dagen gewenst.
    Liefs Trudy

  • 18 Mei 2007 - 06:48

    Henrike:

    Het was geen wedstrijd hoor (maar ben wel blij om te winnen ;) )

    Een nieuwe dag is hier weer begonnen. Nogmaals wil ik mijn ouders van harte feliciteren met hun trouwdag!!!

    Oproep aan alle koorleden ze allebei te feliciteren en voor ze te zingen, want volgens mij had mijn moeder het expres niet aan iedereen verteld dat ze dit hun trouwdag in Amerika vieren, dus zorg ervoor dat we genoeg aandacht krijgen vandaag :)
    (Lief hè, ben ik ;))

    groetjes Henrike

  • 18 Mei 2007 - 07:30

    Hermien Gorlitz:

    Nou Henrike, ik sluit me graag bij je berichtje aan. Ik heb er alleen geen smilies bij....oeps! Marjan en Everhard: Van harte proficiat met jullie 23ste huwelijksdag. Dat wordt PARTYTIME! vandaag voor het hele koor. Koffie met gebak toch zeker? Vanavond neem ik hier wel een borrel op dit heugelijke feit. Have a nice day!

  • 18 Mei 2007 - 08:13

    Henny:

    Lieve Henny,
    Even een reactie op de bekeken foto's.
    Het bewijs is geleverd dat je met het koor op stap bent(hahahaha)
    Hartstikke leuk om de foto's te zien
    Leuker is het om je weer terug te zien in Holland.
    Geniet nog lekker de laatste dagen en we zien elkaar weer dinsdag op Schiphol
    De complimenten aan Mrs.Losan Geles voor het up to date houden van de site.
    veel liefs en dikke kussen
    George

  • 18 Mei 2007 - 10:51

    Henrike:

    Ja, ik heb ook de foto's op de koreaanse site gevonden! Echt leuk!
    Maar Hidde, waarom heb je je trompet nou niet gepoetst... valt me wel weer tegen hoor ;)

    Liefs Henrike

  • 18 Mei 2007 - 11:01

    To Hans V. Nieuwkerk:

    Dag Pa,
    'k blijf gewoon stug volhouden hoor om bovenaan het berichtje te schrijven voor wie het is. Ik hoorde dat jullie intussen klaar zijn met de optredens en het nu nog een beetje uitgenieten is alvorens heel de tournee er echt op zit.
    Hier gaat alles heel okee. 'k heb ma de foto van jou aan tafel laten zien (even een bevestiging dat je het echt naar je zin hebt). Denise slaapt vanavond voor het eerst onder haar nieuwe dekbedhoes waar ze reuze blij mee was. Het berichtje van nelly staat er wel maar waarschijnlijk op een bladzijde die niet werd uitgeprint.
    Nou, zo weet je weer wat. Sluit ik af met een hartelijke groet van allemaal en een knuffel.
    Laf joe verrie muts!
    Rian

  • 18 Mei 2007 - 12:10

    Anita:

    mmmmm....cakemix......toppings.......bbq sauce.....lemon/orange seasoning.....beef jerkey........marshmellow drink......dressings......en......en.......en....... ;)

  • 18 Mei 2007 - 13:40

    Loes:

    Zo nou zijn jullie bijna in San Francisco..

    Elly zeg jij eens zachtjes tegen Mathilda: Loes...shopping bag..

    Als je de tijd hebt moet je maar eens wandelen van Fishermans Wharff naar The Market.. (heb ik ook gedaan.. dus is dit voor jullie een eitje)en niet stiekum in de CC stappen..

    Heel veel plezier deze laatste dagen..
    Groetjes Loes

  • 18 Mei 2007 - 14:30

    Onno:

    Hey ma relaxed hoor dat amerika. Ik vind het er echt mooi uitzien allemaal, ik hoop dat je genoeg fotos heb kunnen maken.
    Nu ik dat allemaal zie wil ik er ook graag naartoe.
    Hier is er alleen maar regen en wind en fris en daar in Amerika heerlijk...voorbereiden dus als jullie terug naar nederland komen.
    ** Thuis gaat alles goed...no problems
    Geniet er nog maar van en kom heel terug!
    kus...

  • 18 Mei 2007 - 14:53

    Rien:

    Hi Ferna ,

    Wat een succes is deze pagina ,alles gaat perfect hier .
    Carla en RJ zijn voorbij geweest in Willemstad en een heel klein feestje gehad vanwege het rijbewijs .
    Hij dronk alleen cola , zoals het hoort.
    Ik mis je en ben blij dat je het zo naar je zin hebt ,nog veel fun daar en een goede vlucht toegewenst.

    Rien

  • 18 Mei 2007 - 15:18

    Jan Kroon:

    Hallo Everhard en Marjan

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik hoop dat het nu in de bus is doorgedrongen dat het jullie trouwdag is. Uiteraard sluit ik me dus aan en wens jullie nog vele jaren bij elkaar met de kindjes.

    Ps. Als jullie het goed vinden ga ik maandag avond met je dochter kip eten.
    Dus als er verhalen de ronde doen ben je er vast op voorbereid.

    Groeten Jan

  • 18 Mei 2007 - 15:38

    Christa:

    He mam,
    Jullie staan er mooi op hoor op de foto's! Alleen missen wij je gebaren nog of je ons al mist of helemaal niet of je daar blijft of dat je nog terug komt haha!
    Heel veel plezier nog daar geniet ervan!
    Dikke kus Chris en Christa

  • 18 Mei 2007 - 16:47

    Keller & Co:


    Hoi Everhard en Marjan,

    Van Harte gefeliciteerd met jullie 23e trouwdag !!!
    Het zal niet vaak voorkomen dat jullie dat in Amerika vieren.

    Maak er een leuke dag van!!

    Groetjes, Wim, Jurre, Sterre, Mare en Gina Keller

  • 18 Mei 2007 - 17:11

    Edith Diekmann:

    Ha die Ina,
    Leuk om een kaart te krijgen uit Verweggistan! We kregen hem woensdag, dus zeker een week onderweg geweest.
    Jullie nog ff genieten van het laatste concert en van San Francisco!
    Op Schiphol is een nieuw scanapparaat geplaatst voor het opsporen van metalen voorwerpen. Deze Scanner kijkt dwars door je kleren!! Dus tip voor alle koorleden: Trek je mooiste ondergoed aan tijdens de terugreis en kam je haren!!!!!
    Liefs van ons viertjes en tot woensdag!
    Edith.

  • 18 Mei 2007 - 18:12

    LEO:

    Hallo reus,
    De kaart ontvangen,verrassing. Gisteren met Jan,Geo en Marja met een bevriend echtpaar van Geo naar het Jazz festioval in Breda geweest. We hebben daar veel in de rondte gelopen en zijn niet veel kroegen voorbij gelopen als je snapt wat ik bedoel, maar gelukkig waren we met Geo's auto. Bij de Italiaan op de Grote Markt heerlijk gegeten. Rond 10 uur richting Rotterdam en bij mij nog een klein afzakkertje genomen.De vrouw van Geo's vriend kwam uit Wales en vond het woord GEZELLIG zo'n raar woord omdat wij (de Nederlanders) te pas en te onpas gezellig zouden zeggen. Wij dus ook als er wat was.....dat is gezellig.
    Al met al het was een GEZELLIGE DAG.
    Dag reus en ook de groeten aan Ireentje en nog een paar fijne dagen. doeoeoeiii.X

  • 18 Mei 2007 - 18:51

    Henk En Anneke:

    Lieve pa en ma, Vandaag bij oma geweest. Ze slaat zich er goed doorheen maar mist jou en tante Bep wel erg. Nog een paar dagen. Groot nieuws, Michel heeft een wedstrijd gewonnen van Nickelodeon tv. Hij mag morgen als kinder verslaggever naar Tiel met Richard. Dit wordt over een paar weken op tv uitgezonden op woensdagmiddag. Als ie wint, kan ie naar Lyon.......... Het is voor de Danone Nations Cup. Dit is een voetbal cup voor kinderen tussen 10 en 12 jaar van 40 landen. Geweldig. Wij zijn zenuwachtiger als hij.
    Mis jullie heel erg, maar ben blij dat jullie zo'n mooie reis kunnen maken. tot over een paar dagen.
    Liefs van Sandra

  • 18 Mei 2007 - 19:33

    Marjolein Kaufman:

    Hoi allemaal,

    Wat leuk die foto's zo krijgen we hier in Nederland een beetje een beeld van wat jullie daar allemaal beleven!!!
    Ziet er erg gezellig uit op de foto's!!!!

    Groetjes, Marjolein

  • 18 Mei 2007 - 20:10

    Dorine:

    Oh...jammer dat het er voor jullie al weer bijna op zit. Maar ik ben wel blij mn moeder weer in de armen te kunnen sluiten!
    Dit weekend ben ik in Terneuzen voor het NK-turnen. 1 turnster kan niet mee doen omdat ze thuis 2 tenen gebroken heeft met het stoten aan de kledingkast, grrr!
    De andere meiden zijn er klaar voor!
    Jullie nog heel veel plezier met elkaar en mam ik sms je!
    Kus

  • 18 Mei 2007 - 20:57

    Arie:

    Hoy Irene,
    Prachtig al die foto's en nu op naar San Francisco wat volgens Jan een heel mooie stad is dus genieten, hier alles goed morgen bij Jan asperges eten vandaag naar Jo geweest het was heel gezellig.
    Nog een paar dagen dan staan we weer op Schiphol om jullie op te halen leuk hoor.
    Groeten aan allemaal.
    Liefs Arie

  • 18 Mei 2007 - 21:36

    Adrie En Piet:

    wat een leuke intensieve reis
    alles hier okee
    grietje

  • 18 Mei 2007 - 22:10

    Adri Van Vliet:

    allo Amerika gangers ( 5)
    Adri&Lianne
    Hier weer even een berichtje uit Gouda.
    Hier is alles goed.
    Leuk om de foto's te zien.
    Ik ben vandaag even in Joke's huis geweest ze zijn met man en macht bezig om te witten en te behangen.
    a.s. maandag ga ik de nieuwe spullen ophalen bij Ikea. Waarschijnlijk komt er ook een nieuwe keuken in.
    Esmee vond het allemaal erg leuk.
    het is inmiddels weer laat geworden dus ga ik maar slapen.

    Groetjes XXXXXXX een eenzaam man!!!!!

  • 18 Mei 2007 - 23:28

    Henny:

    Hi (schoon-)mams/wederom-aanstaande-oma,
    hier dan eindelijk een berichtje van ons.
    Hadden al eerder geprobeerd om de site op te gaan, maar had het adres verkeerd genoteerd.
    Shar heeft je misschien niet gezien op de foto's, maar wij wel hoor (zeker 4x)! :-)
    Hier gaat alles wel! Jolan is lekker aan het zwangeren. Ze draagt sinds kort het "balletje" en de buik groeit gestaag!
    We hebben genoten in Düsseldorf, maar het was toch wel wat ieniemienie allemaal als we zo jullie foto's bekijken!
    We hopen dat je geniet en dat je a.s. dinsdag weer veilig thuis komt. We kijken naar je uit!
    Veel liefs en een dikke kus van ons 3-tjes!

  • 19 Mei 2007 - 06:40

    Jan Stolk:

    Goede morgen zeggen wij hier 08.30 bij jullie wordt het welterusten,lekker slapen. Ja lieve mensen het zit er haast weer op nog een paar dagen genieten van al het moois.
    Marjan en Everhard, 23 jaar getrouwd, t'is heel gewoon denken we wel eens,maar het is ook iets om dankbaar voor te zijn,het is niet iedereen gegeven dat te bereiken.
    Heeft Everhard op dat grote orgel gespeeld ?? Als er iets opgenomen is,wil ik dat heel graag horen. Wij hopen ook de film opname te zien, het zal wel weer iets bijzonder mooi zijn. Zijn er nog geen mensen die heimwee hebben naar huis ? Omdat Ma 10 jaar geleden ook mee geweest is, ziet ze alles weer voorbij komen op jullie reis door LA en morgen door San Francisco, ze weet het allemaal nog na te vertellen. In dat mooie hotel enzo . Nogmaals genieten hoor,het is om voor je het weet. Hidde, heb je je best gedaan met je trompet ?
    Ik wacht wel tot jullie weer thuis zijn,dan hoor ik alle verhalen wel en zie de film en foto's
    Het allerbeste voor jullie ALLEMAAL !!!
    Pa Stolk

  • 19 Mei 2007 - 07:32

    Henny:

    Hai mam,
    Nog even een kleine krabbel. Vandaag (zaterdag) zijn we lekker bij George. We gaan de tuin wat pimpen ;-)! Gisteravond heb ik een nieuwe auto gekocht, Ach hij is zo leuk. Weer een corsa, een blauwe! Donderdag kan ik ém ophalen.
    Lieve, lieve mam geniet nogmaals van alles!! Kus Nop, Nicky en Shar

  • 19 Mei 2007 - 07:57

    Arie Van Vliet:

    Joke heb jij ook zoveel foto's kunnen maken ? Ik hoop van wel. Het ziet er prachtig uit. Gisteren ( vrijdag ) met Jimmy naar Renee geweest. Hartelijke groeten. Zij hielden ook elke dag bij, waar je was. Nog twee mooie dagen in San Francisco - veelplezier !

  • 19 Mei 2007 - 08:45

    Jan Bakker:

    lieve joke,
    prachtige foto's gezien van jullie reis
    ik hoop dat het chipje in de camera groot genoeg is om alle foto's te kunnen bevatten.
    zaterdagochtend bij jose en goof een bakkie doen.
    lekker nog een paar dagen winkelen in frisco, vergeet je mastercard niet te gebruiken.
    mis je, tot dinsdag op schiphol
    dikke kussen

  • 19 Mei 2007 - 08:49

    Minne:

    lieve oma,
    ik ben al weer vrij van school.
    gino was jarig, het was heel erg leuk.ik vind zw/w ballen erg lekker.
    vanmiddag ga ik bij het voetballen kijken en misschien ga ik zelf ook op voetballen bij DCV.
    ik ga nu koffie drinken met een koekje erbij.
    dikke kus van Minne

  • 19 Mei 2007 - 10:29

    Hannie Baijings:

    hallo joke, hoe is het nou met jou. hoop dat alles goed gaat. je hebt toch niet "vals" gezonden he? ik ben inmiddels in parijs geweest. heb het geweldig gehad. ben op mijn wenkbrauwen teruggekomen. (samen met een half griepje!!) maar had het niet willen missen. het enige nadeel is, dat mijn beurs niet helemaal is ingesteld op parijs. het weer was geweldig. ben nu ook heel erg aan het reizen. van garderen naar waddinxveen en morgen naar vlaardingen en maandag naar bilthoven. een echte wereldreizigster! maar jij mist natuurlijk wel veel hoor als je zo ver weg bent. bijvoorbeeld een gorilla ontsnapt in blijdorp! ik ga zo nog even naar de foto's kijken op deze website. kan ik zien wat je allemaal uitspookt! lieve joke, geniet nog van de laatste dagen. maak san francisco nog even onveilig. enne .... niet te veel lachen hoor (bijv zoals in vierhouten).. dit is het voor het moment. liefs en groetjes van hannie

  • 19 Mei 2007 - 10:39

    Roos, Brian & Cat's:

    Hoi mama!

    Super leuk dat de foto's nu online staan! Ik zat daar echt wel op te wachten!
    Ik heb trouwens je dvd van blijdorp even geleend en op mijn werk aan de mensen laten zien. Vind je niet erg toch? Zij en ik hebben er van genoten!
    De poezen zijn nog lief en heel aanhanklijk...

    Nog even veel plezier daar! Geniet er ook van voor ons!!!!!
    Heel veell iefs en een dikke knuf van ons allen;
    Roos, Brian, tommie, Jerry, Timmie en Trip!

  • 19 Mei 2007 - 11:11

    Petra:

    Hallo Diana
    geweldig al die foto's, een ware belevenis hoe is het daar in de Verenigde Staten? hopend op een voorspoedige terugreis. we zijn nieuwsgierig naar je belevenissen. Tot gouw
    groetjes Petra en de rest

  • 19 Mei 2007 - 11:23

    NAOMI EN ASHA:

    Hoi oma.
    wij zijn zaterdag naar scouting geweest.
    hoe gaat het met jou .
    met ons gaat het goed.
    is het daar leuk?
    bij ons is het leuk.
    groetjes van ons

  • 19 Mei 2007 - 13:30

    Arjan En Marlou:

    Leuk om de foto's van de andere kant van de wereld te zien! Ziet er allemaal prachtig uit en om van te genieten ;-)

    Groetjes vanuit Maleisië,

    Arjan en Marlou (zoon en vriendin van Marijke vC)
    www.lifecontroller.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Visalia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 15263
Totaal aantal bezoekers 45574

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: