Laatste concert - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Laatste concert - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Laatste concert

Door: Mrs Losan Geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

19 Mei 2007 | Verenigde Staten, San Francisco

donderdag 17 mei we moesten onze koffers buiten de hotelkamer zetten deze werden opgehaald en in de bus gezet. In die tussentijd kon iedereen ontbijten,dit was een hele goede service van het hotel in Visalia. Daarna op weg naar Yosemite park.Yosemite park is een mooi natuur gebied met diverse granieten rots partijen.Er kunnen gigantische sequoia's staan en mooie watervallen. Na 1.5 uur rijden hadden we een plasstop en om onze benen te strekken. Bij het naderen van het Yosemite park hadden wij een prachtige uitzicht op het park, tijd voor een foto stop. Rond 12.00 waren wij in het park. We kregen een lunchpakket mee en konden 3.5 uur wandelen of fietsen in het park. Rond 15.30 zaten we vermoeid maar tevreden in de bus. Op weg naar Ripon voor het diner, aangeboden door de kerk en voor de tweede keer slapen wij bij gastgezinnen.Na een hele lange rit van 3.5 uur kwamen we aan. Iedereen had honger dus met een lekkere trek gingen wij naar het Diner in de Calvary church in Ripon. De gastgezinnen kwamen ons ophalen. Weer een hele nieuwe ervaring.

Zaterdag 18 mei.

De gastgezinnen brachten iedereen om 9.45 naar de immanuel church in Ripon waar wij eerst gingen repeteren voor het concert dat wij s'avonds in deze kerk moesten geven.Maar eerst moesten wij Marjan en Everhard toezingen omdat beiden vandaag 23 jaar getrouwd zijn.Rond 10.30 werden wij in een zorginstelling Bethany home verwacht waar veel Hollandse ouderen verzorgt worden en daar gaven wij een mooi concert.Deze ouderen zongen nog mee met veilig in Jezus armen en prijs de Heer met blijde galmen. Daarna gingen wij naar een wijnproeverij. Er waren verschillende soorten de kwaliteit was niet slecht.

Onderweg heb ik een paar koorleden gevraagt over hun ervaring bij de gastgezinnen.

LEO:Geweldig,goed ontvangen, wij werden uitgenodigd om in de yacuzzi te zitten. Je krijgt hierdoor leuke gesprekken met elkaar.
INA: Hartelijk ontvangst, heel eenvoudig, haar belevenissen over het vertrekken uit nederland. Toen wij naar bed gingen vroeg deze vrouw om samen het ONZE VADER te doen in het Nederlands.
RIET: Aardig ontvangen, gastvrij. Ik vond het best spannend in spreek geen Engels, maar het is allemaal goed gekomen
FAM OTTER EN VISSER:
Harstikke leuk,een rondleiding gehad over zijn ranch. Deze boer fokt lama's Alpacas. Een soort schaap dat wol produceerd die niet irriteert, de wol heeft natuurlijke kleuren.
Website: www.alpacosoftheveldt.com.
Daarna zijn we met z'n allen een wijntje gaan drinken en hartige hapjes om te eten.

Daarna konden we nog shoppen in een grote mall en dan naar onze gastgezinnen die voor ons een diner had klaar gemaakt. Om 19.00 werden wij verwacht in de kerk om onze laatste concert te geven. Dit was toch een aparte ervaring, het laatste God bless you, solopartij van Lianne, Hidde trompet partijen, Arie de Korte hoeft niet meer te begeleiden met piano en orgel en Everhard heeft zijn best gedaan om dit koor tot een hoogtepunt te brengen, om iedere zangpartij van sopranen, tenoren bassen en alten tot een geheel te maken.
De afsluiting van het concert was zo overweldigend zelfs Lianne en Hidde moesten handtekeingen zetten in de cd die we verkochten. Daarna naar de gastgezinnen. We zijn toe aan welverdiende rust.

Met vriendelijk groet,

mrs Losan Gels

  • 19 Mei 2007 - 15:01

    Jan En Leny:

    Wat fijn dat jullie laatste concert zo overweldigend was. Wel jammer zeker dat het het laatste concert was, maar ja, aan alles komt een eind en zo wij begrijpen zijn deze concerten boven verwachting geweest. Een heerlijk gevoel.
    De vakantie ernaast hebben wij ook van mee mogen genieten door de mails en de foto's.
    Dank van onze kant.
    Mathilda en koorcollega's nog fijne dagen en lekker genieten.

    Groetjes uit Scheveningen.

  • 19 Mei 2007 - 16:28

    Marjolein Kaufman:

    Wat super dat het laatste concert zo mooi was!!!!
    Erg jammer dat het er alweer opzit maar zoals Jan en Leny ook al zeggen aan alles komt een einde.
    Maar jullie komen wel terug met mooie herinneringen!!!!
    En herinneringen die raak je nooit meer kwijt!!!! (Mathilda ken je die zing niet uit een nummer ;-))

    Geniet nog even van de tijd in Amerika.

    liefs, marjolein

  • 19 Mei 2007 - 16:47

    Roos, Brian & Cat's:

    Wat jammer he, dat het dan al bijna weer voorbij is....
    Kan me voorstellen dat zo'n laatste concert dan net even extra speciaal aanvoelt...
    Maar wij missen je ook hier en zijn heel erg nieuwsgierig naar alle verhalen en foto's!
    De geplaatste foto's zijn ook heel ergleuk weer, geven een leuke impressie hoe jullie het een beetje hebben.
    Wel fijd dat al die gastgezinnen zo goed bevallen zijn! En zelfs een jacuzzi!
    Ben jaloerssssssss!!! :)
    Maar het is jullie allemaal heel erg gegund hoor!!!!

    Vandaag is het overigens lekker weer (ben dus heerlijk met Zarina gaan skaten)! Eens geen donkere regenachtige dag, wie weet nemen jullie het lekkere weer mee!

    Veel liefs en tot gauw weer!!!!

  • 19 Mei 2007 - 17:07

    Hermien Gorlitz:

    Hey Bets,

    Je bent er gelukkig nog steeds bij. Niet meer zoek geraakt dus. Gelukkig! Maar als ik toch een ietsiepietsie klein puntje van (opbouwende)kritiek mag geven: die zonnebril is wel errug bril. Ik bedoel; op de foto lijkt het net een zwart balkje, zoals je dat soms ook wel in de krant ziet om criminelen onherkenbaar te maken. Hihi. Wel leuk om je op de foto's te proberen tussen alle anderen terug te vinden. Lekker puzzelen.
    En nu zit het er al bijna weer op voor jullie. De tijd vliegt als je er lekker op uit bent. Maar niet getreurd, je komt met veel nieuwe indrukken thuis en daarna weer meteen met vakantie. Tja, je hebt sierpaarden en werkpaarden.....toch? Tot die laatste groep behoor ik, helaas. Maar ik gun het je van harte. Kun je weer ff tot rust komen.
    Genietze nog ff en tot volgende week!
    Hug.

  • 19 Mei 2007 - 18:33

    Ellen Dol:

    haai,

    Daar zijn we weer! Jullie laatste concert al weer,wat zal dat raar zijn! Je bent er al zo lang voor aan het oefenen en met de voorbereidingen bezig en nu is het dan toch echt bijna voorbij!
    Wel geweldig dat het allemaal zulke positieve berichten zijn!
    Hier gaat ook alles goed, gisteren nog even spanning geweest in diergaarde Blijdorp, er was een gorilla ontsnapt! Een vrouw werd door hem meegesleurt, je durft toch gelijk niet meer naar de zoo! Wees maar blij ma dat je abonnement verlopen is,oh,oh.
    Nou lieverds, geniet lekker van jullie vrije weekend in San Fransisco, ik heb gehoord dat het daar helemaal geweldig is!
    Niet te veel shoppen, anders komen jullie niet door de douane heen maandag!

    veel liefs van de dolletjes

  • 19 Mei 2007 - 18:42

    Erwin:

    Het laatste optreden zit er nu op en geniet nog de laatste dagen van de vakantie. En zong Scott McKenzie niet eens ooit: "If you're going to San Francisco ..."

    Groetjes, Erwin

  • 19 Mei 2007 - 18:54

    Patrick:

    lieve (Oma) Henny. We hebben je gezien op de foto hoor. Hier gaat alles lekker naar wens. Alvast voor jou en iedereen een hele goede terugreis. Tot volgende week!

  • 19 Mei 2007 - 18:54

    Aletta En De Rest:

    Eindelijk foto's waar jij ook op staat, Bets. Je hebt het zichtbaar naar je zin. Je engels is nu zeker beter geworden?
    Ik ben benieuwd hoe jouw ervaring van Yosemite Park is. Hetis nu bijna voorbij, maar nog niet helemaal.

    De groetjes uit de Poldermeesterhof na een geslaagd feestje van Suzanne. De e-card vond ze heel leuk.

    Fam.Reinders

  • 19 Mei 2007 - 18:55

    Jan Kroon:

    Hallo allemaal.
    Toch wel heel erg leuk om zo snel al wat foto's te bekijken. Vooral als er dan een tussen zit van je vrouw. Het doet me goed dat ze de fotocamera in haar haden heeft. Dit was zeker de eerste foto die je maakte??Grapje. Ook leuk om op deze manier de vrouw van Jan Witte te zien. Ja Jan ik ben ook blij jou op de foto te zien. Als ik dat zooitje ongeregeld zie dan zal je wel blij zijn dat het er haast op zit. Nog even volhouden hoor.
    Het huis is namelijk nog niet schoon. De vaat m,oet nog worden gedaan. De was is nog niet gestreken. De stofdoek ben ik kwijt. Nog geen boodschappen gedaan en wat al niet meer. Inderdaad dat hangt jullie volgende week weer boven het hoofd. Geniet er dus nog heel even van dan ga ik nu aan de slag. Voor ik het weet staan jullie op de stoep.
    Ps mooi getrouwd stel zo. Nou ik heb van jullie niks gehoord dus geen bericht goed bericht. Ik ga maandagavond eten bij Henrike. Het weer wordt beter en de zon gaat hier meer schijnen.
    Even wat nieuws van het thuis front. De mannetjes Gorilla in Blijdorp was van het eiland gekomen en heeft vier mensen verwond. Gelukkig is hij met een verdovingspistool weer gevangen. Dus je kunt veilig naar Holland komen.
    Groet Jan

  • 19 Mei 2007 - 19:37

    Laris En Martijn:

    eindelijk sta je er is bij op de fotos
    mama maar je ben nie bruin!!!!!!!!!
    tis hier vandaag ook eindelijk weer is
    een beetje mooi weer geweest
    ik wil wel weten wat er in die lunchdoos
    zat hoor!!!
    hier gaat verders alles goed en dit zal
    wel het laatste berichtje zijn van hier naar jullie dus geniet er nog volop van
    en alvast een hele goede reis en een beetje sterkte toch wel mams
    maak er nog wat

    goetjes en een dikke kus van allemaal

    see ya

  • 19 Mei 2007 - 19:42

    Guus, Didi & Joel:

    Hoi oma Bobbie,

    Nou de Americatour is weer bijna om, gaat snel he? Nou wij kunnen niet wachten om een ieder weer heelhuids terug te zien... Het is ook zo'n eind uit de buurt, toch?
    Leuk om oma Bobbie een paar keer te zien op de foto's, oma, u bent er volgens ons niet dikker op geworden, dus de Mc Donalds overgeslagen??? Of salades gegeten?

    En Bruidspaar Zwart, proficiat vanaf de andere zijde van de oceaan!!

    Luitjes, geniet van vandaag en morgen, want na morgen is het reizen geblazen.

    Koorleden: goede reis en vergeet niet: schone sokken aan voor de bolletjestest!!!!

    Guus, Dianne en Joel.

  • 19 Mei 2007 - 20:08

    PietG:

    Hoi Bets, hardstikke leuke foto's, gelukkig sta jij er ook nogal eens op, niet alleen vooraan in het koor (dat is nu eenmaal onvermijdelijk) maar vooral ook op de verschillende culturele en recreatieve plaatsen. Ik denk dat al die plekken met oude gevels en poorten en vooral ook die dooie wilde natuur jou heel goed zijn bevallen. Op die plekken had ik ook wel willen rondbanjeren.
    Nog wat informatie van het thuisfront: de ontmanteling van het project aan het Toepad is met een klein maar professioneel team in een tijdsbestek van nog geen 6 uur succesvol verricht; een en ander is geheel zonder bloedvergieten verlopen. Vandaag was het mooi weer en kon ik (naast het huishoudelijk werk) eindelijk wat tuinaktiviteiten ontwikkelen. Ik geloof dat ik wat verbrand ben.
    Jullie zijn langzaamaan schor gezongen en ik denk ook wel vermoeid van alle indrukken. Maak er nog wat van de laatste dagen.... (?) of dag. Dinsdagochtend, voor jou maandagnacht hoop ik je weer te zien.
    Your husband.

  • 19 Mei 2007 - 20:10

    Henny:

    Uit de verslagen blijkt wel dat jullie een geweldige toer hebben met goede concerten. Dat is hartstikke leuk en een goede ervaring.
    Het zit er nu bij op voor jullie, jammer he. Als thuisblijver zie ik weer naar je uit a.s. dinsdag op Schiphol.
    Ik wens jou en alle koorleden een goed thuisreis toe en een rustige vlucht.
    Veel liefs en dikke kussen
    George

  • 19 Mei 2007 - 20:11

    Tjitske Van Der Wolf:

    Beste Piet en Adri!

    We hopen dat jullie het erg naar jullie zin hebben! Mag ik volgende jaar ook mee zingen? ;) Ziet er leuk uit zeg!

    Lieve groet van Pieter-Jan en Tjitske.

    ps: kunnen de groeten doorgegeven worden? Alvast bedankt!

  • 19 Mei 2007 - 20:16

    Dorine:

    Mam...ik heb je op de foto gezien!
    Leuk!!!

    Vandaag in de derde divisie een Nederlands Kampioen turnen afgeleverd...
    Cool he mam, ben je niet trots op dit trainstertje!

    Nou, jullie nog even genieten van de laatste daagjes. Maak er nog wat moois van.

    Groetjes aan iedereen en dikke knuf voor mam



  • 19 Mei 2007 - 20:57

    Henrieke:

    Wow, let ff niet op en er staat zo'n verhaal en weer zoveel leuke foto's!!!
    Het aftellen is begonnen, maar voor jullie nog een paar geweldige dagen in de mooiste stad van de wereld!!
    Ik zit nu bij Arjan thuis, groetjes van iedereen. Donna voelt volgens mij dat jullie weer bijna terug komen, wat ze eet weer en is weer vrolijk!
    Als ik tijd heb morgen zal ik nog een verhaal sturen, maar waarschijnlijk niet, want ik moet nog heel erg veel en heel erg hard leren voor mijn tentamen!!!

    Groetjes allemaal

    Liefs Henrike

  • 19 Mei 2007 - 23:47

    Adri Van Vliet:

    Amerika gangers (6)Adri Lianne
    Hier nog even een berichtje van het thuisfront alles is goed hier.
    Het zit er bijna op voor jullie dus moet ik flink aan de slag om het huis te poetsen boodschappen doen,overhemden strijken kortom ik moet me nog gaan haasten voor dat jullie thuis komen.
    Hoe was het Jo-se-mitie park? Leuk woord hé.
    Oma mag a.s donderdag aan de slag om Esmee d'r kamertje te behangen.
    Dit was van mij het laatste berichtje voor jullie thuiskomst.
    Ik hoop dat jullie een fijne reis hebben gehad en de verhalen hoor ik wel.
    Goeie reis terug en tot dinsdag.
    XXXXXXXXx Adri

  • 20 Mei 2007 - 06:11

    Eveline Nederlof:

    Hoi Pap en Mam !
    Wat een leuke foto van jullie ! We zien dat jullie genieten ! Leuk dat jullie gister nog even mochten bellen !
    Maar we kijken ook wel weer uit naar dinsdag hoor ! Het weer is hier ook beter, vandaag en morgen nog wat regen maar eind deze week een graad of 25 !
    Gisteravond naar opa en oma geweest en het was echt gezellig. Opa vond het heel leuk en hij zag er eigenlijk ook goed uit. Vandaag een lekker rustig dagje thuis. Veel plezier nog in San Francisco en tot dinsdag !
    O ja, ik zorg dat ik dinsdag aan de Koraallaan ben hoor, een lekker bakkie Hollandse koffie staat klaar !
    Dikke kus !

  • 20 Mei 2007 - 07:49

    Arie Van Vliet:

    Joke. Het zijn leuke foto's. Je staat er nu tenminste ook op. Ik dacht al, zo dicht bij de mexicaanse grens ?! Dit is vermoedelijk het laatste bericht. Ik wens joouw - en natuurlijk het hele koor - een goede terugreis zonder misselijkheid. Tot dinsdag. Ily.

  • 20 Mei 2007 - 07:54

    Fam. Stam:

    hallo opa en oma
    geniet nog van de laatste momenten op amerikaanse bodem.
    morgen een hele goede reis.
    voor de gorilla's hoef je niet bang te zijn.
    de gorilla's in blijdorp blijven binnen.
    tot kijk.
    liefs robert, debora, micha en timo en de kleinste spruit natuurlijk.

  • 20 Mei 2007 - 08:41

    Henny Van Dalen.:

    Hallo Henny.

    Geniet nog lekker een paar dagen en we hopen dat de terugreis goed verloopt.

    Als het aan Lara lag ging ze met de fiets naar je toe. Ze is blij als ze je weer ziet.
    We zien je gauw weer.

    Groetjes Paellalu's

  • 20 Mei 2007 - 10:26

    Harry Scheffers:

    Hallo allemaal,

    Volgens de verslagen en de foto's kunnen jullie zeker terugzien op een geslaagde concertreis.
    Wij wensen jullie een goede terugreis toe.
    Jullie zullen vast wel moe, maar voldaan zijn.
    De familie en vrienden zijn vast wel blij om jullie gezond en wel weer terug te zien.
    Have a nice plain-ride!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes van Harry en Ineke Scheffers

  • 20 Mei 2007 - 10:32

    Constance:

    Heerlijk genieten wat gaat het snel voorbij maar elke dag genieten weer opnieuw al deze ervaringen draag je altijd met je mee. Hier in Ned. sensatie, gorilla in Blijdorp uitgebroken heeft voor een hoop ophef gezorgd wil ook vrij zijn net als jullie met een verschil: jullie breken harten van mensen open. Deze gorilla heeft nogal wat beschadigingen veroorzaakt. Nou Ferna nog even genieten en dan een goede vlucht met een warm onthaal weer thuis komen.

  • 20 Mei 2007 - 11:51

    Truus En Ina:

    Zondag Berichten en foto s gezien leuk.
    Wij zijn weer thuis fijne dagen en mooie concerten achter de rug.
    Arie en Klasien de Leeuw van Weenen-Harmsen

  • 20 Mei 2007 - 12:16

    Gina:

    Hoi Mathilda,

    Was erg gezellig dat ik 2 nachten tijdens de nachtdienst met je kon sms-en. Wel apart he dat we dan op het zelfde moment slapen en wakker zijn...:)
    Zo bleef ik echt up to date! Geniet nog maar lekker van je laatste dag zo samen met je kamergenoot Elly je zal haar vast nog gaan missen..

    Hele goede reis terug en tot dinsdag!!

    Groetjes, Gina

    Ps natuurlijk ook van de rest van de familie..;)

  • 20 Mei 2007 - 13:00

    Hermien Gorlitz:

    Vanmorgen vroeg op het nieuws gehoord dat het verhaal over de uitgebroken Gorilla (niet te verwarren met de naam Gorlitz...)inmiddels over de hele wereld gaat en wel onder de titel: "King Kong in Nederland ging buiten zijn boekje". Tja, waar een klein land al niet groot in kan zijn. Overigens gaat het met de ernstig gewonde vrouw nog niet zo best. Ze is al een paar keer geopereerd. Zo, nu weten jullie dit ook weer. Nog luttele uurtjes te gaan en dan weer koffers pakken en naar huis.

    Groetjes.

  • 20 Mei 2007 - 13:06

    Jan Bakker:

    lieve schat,
    eindeijk weer ontbijt in de tuin
    zaterdag heb ik voor arie en leo asperges gekookt met ei en ham vlgs recept van super deboer, graag gedaan.
    arie had toast met zalm meegebracht en leo een fles witte wijn.
    creme brulee als toetje.( ook van superdeboer )gratis reklame.

    daarna klaverjassen met dick veer erbij
    hij had poolse worstjes kabanossi meegenomen.
    dick veer en leo vroegen wanneer jullie weer op zangreis gaan want ze vonden het wel gezelig zo'n potje kaarten.
    geniet in san francisco.
    dikke kussen en tot dinsdag

  • 20 Mei 2007 - 13:18

    LEO:

    Goede morgen REUS !!!
    Ik had niets met Jan afgesproken, maar ik wilde ook net een laatste berichtje sturen. Jan heeft dus het verhaal voor m'n voeten weggeveegd; maar hij heeft gelijk ; het was erg gezellig!! Geniet nog maar even van je trip naar de States en ik zie je dinsdag. Doei Doei

  • 20 Mei 2007 - 13:50

    Wanda Kupi:

    Hoi mams,

    Leuk om je op wat foto's gezien te hebben. Ed heeft vandaag een aantal uur door gebracht met de poezen, het gaat goed met ze. Tante Riet had vorig week het idee dat het even niet zo goed ging, want Kyra deed niets anders dan met haar tanden bloot blazen en snauwen naar haar, ook Frija moest het ontgelden, maar volgens Ed waren ze vandaag "poes"lief. Ik denk dat ze wel blij zullen zijn als je a.s. dinsdag weer thuis bent. Geniet nog even. Doe de groetjes aan ome Adrie en tante Marrie.

    groetjes van Ivan, Wanda en Merijn.
    "Oma" ik kan zelf lopen achter de loopauto, goed he! XX Merijn

  • 20 Mei 2007 - 14:46

    Henrike:

    Hallo allemaal!!!

    Ik zie ineens tot mijn eigen stomme verbazing dat ik mijn eigen naam verkeerd had geschreven bij de vorige reactie... he, moet ook niet meer dingen tegelijk doen natuurlijk!

    Het was vandaag echt mooi weer hier! Ik was bij Arjan en we hebben lekker ge-BBQ-t! Ik heb satés gemaakt en het was echt heel erg lekker. Ben om half 4 naar huis gegaan en nu zit ik weer klaar om de rest van de dag hard te gaan leren!! Jullie zijn net wakker waarschijnlijk en straks naar de kerk in San Francisco!!! Ik zal aan jullie denken, als het hier kwart voor acht is vanavond!!!
    Ik mis jullie trouwens nog steeds niet, maar baal welke elke dag een beetje meer dat ik er niet bij kon zijn deze keer... :( Stomme school en stomme tentamen, grumpfh...

    Goed, nu ik die frustratie ook weer even kwijt geraakt ben is het dan toch tijd om te gaan leren. Had ik al gezegd dat het goed gaat met Donna? En tante Ina is thuis, ook wel leuk om te weten.

    Morgen komt Jan eten, ga kip maken, uiteraard! Verder heel de dag leren en leren, want als jullie terug komen ben ik natuurlijk de rest van de dag bezig om ál mijn cadeautjes uit te pakken en heb ik geen tijd meer om te studeren ;)

    Groetjes allemaal,

    Tot bijna!!

    Liefs Henrike

  • 20 Mei 2007 - 15:03

    Yolanda Liefaart:

    Wat een plaatje, die prachtige glas in lood ramen en dan jullie in jullie koorkleding ervoor. Kan zo in een prenten boek. Hier hebben we ook eindelijk de zon gezien. Lekker hoor, die warmte op je lijf.
    Jammer dat het er bijna opzit. Geniet nog maar lekker van de laatste uurtjes.
    Ma, door je slanke lijn herkende ik je bijna niet op de foto maar ik heb je gevonden in het oranje. Mooi hoor!
    Bedankt voor de mooie verslagen en de mooie foto's zodat wij in Holland ook goed op de hoogte bleven. Erg leuk en erg fijn. Bedankt.
    Tot gauw allemaal en voor ik het vergeet een hele goede terugreis.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Groetjes van de polderboeren.

  • 20 Mei 2007 - 15:05

    Gina:

    Hoi Mathilda,

    Was erg gezellig dat ik 2 nachten tijdens de nachtdienst met je kon sms-en. Wel apart he dat we dan op het zelfde moment slapen en wakker zijn...:)
    Zo bleef ik echt up to date! Geniet nog maar lekker van je laatste dag zo samen met je kamergenoot Elly je zal haar vast nog gaan missen..

    Hele goede reis terug en tot dinsdag!!

    Groetjes, Gina

    Ps natuurlijk ook van de rest van de familie..;)

  • 20 Mei 2007 - 15:13

    Henrike:

    @ Hidde: ben trots op je hoor, handtekeningen uitdelen in Amerika... en dat zonder gepoetste trompet, moet wel heel goed geweest zijn dan ;)

  • 20 Mei 2007 - 15:24

    Diana Looren De Jong:

    Lieve Diana,
    Fijn dat jullie het fantastisch hebben! En ja hoor ik zag je op een foto voorbij komen.... gelukkig wel, dan weten we dat alles goed gaat haha.
    Ik ga je snel weer zien, als je weer bij gekomen bent van alle veranderingen, en wij ( vijven) wensen je een goede vlucht morgen en een goede thuiskomst.
    Tot snel,
    Désirée en de familie.

  • 20 Mei 2007 - 16:29

    Wilma:

    Hoi zus, wat een leuke foto's zeg. En ik wist niet dat je zo'n leuke zonnebril had, staat je goed...net als Keanu Reeves uit de Matrix (stoer).
    Complimenten voor de makers van deze site en de verslaggeefster ! Erg leuk om alles zo van dichtbij te kunnen volgen.Ik wens je/jullie een goede reis en tot snel. Liefs van ikkemij

    p.s Ik moet a.s woensdag met 23 kleuters op schoolreisje naar...jawel... Blijdorp...ben benieuwd naar de reactie van de ouders!morgen op school.

  • 20 Mei 2007 - 16:37

    Jan Stolk:

    Hallo grote familie R C C, want ik geloof dat jullie nu zo'n beetje allemaal familie van elkaar geworden zijn,twee weken met elkaar optrekken is niet niks. Maar er heerst een fantastische stemmming verneem ik uit al de reakties. Ja nog even dan zit het er weer op, dan is het afscheid nemen van elkaar,dat zal best vreemd zijn.
    Henrike ik geloof dat je ouders een aanhager achter de bus besteld hebben voor al je cadootjes, uitpakken dus maar ! Verder zijn we ook uitgenodigd om kip te komen eten bij Henrike,ze had zoveel en anders komt het niet op, dus dat doen we dan maar. Hidde wat een mooie foto , je moest handtekening uitdelen samen met Lianne jullie zijn gelijk beroemd, nou ja ! Jongens nog even genieten van die mooie stad en dasn op naar Holland, met koffers vol indrukken en verhalen, foto's en video opnames en films. We zijn heel erg benieuwd naardat alles.
    Iedereen nog een paar fijne dagen en tot in Holland
    Riet en Jan Stolk

  • 20 Mei 2007 - 16:46

    Marianne Janse-Neder:

    Hoi pap en mam, leuk jullie alvast weer even gehoord te hebben. We kijken erg uit naar jullie thuiskomst. Iedereen een hele goede terugreis gewenst en tot dinsdag ! Veel liefs van ons viertjes en een pootje van Boef

  • 20 Mei 2007 - 17:07

    José Verboom:

    Hoi ma, van mij ook een laatste berichtje. Leuk om de foto's te zien. Nu nog even lekker shoppen om zoveel mogelijk overgewicht zien te krijgen, haha. Daarna weer naar huis, is toch ook wel weer leuk na zoveel gezien te hebben aan alles komt een eind. Kan je weer bijslapen. Geniet nog maar die paar dagen en alsvast een goede terugreis.

    Groetjes van ons allemaal

  • 20 Mei 2007 - 18:04

    Ellen Dol:

    Hoi,

    Nog even een laatste berichtje! Na vandaag zullen jullie niet echt meer kunnen kijken denk ik.
    We willen jullie samen met de hele groep nog een hele goede en voorspoedige terugreis toewensen!
    En nogmaals helemaal geweldig deze site, het was erg leuk jullie op de voet te volgen!
    Pa en ma, helaas moet ik werken dinsdag, anders waren we jullie wel even komen begroeten op Schiphol.
    We spreken elkaar weer in The Netherlands!!

    liefs Ellen, Pieter en een megaknuffel van Esther en Lisa

  • 20 Mei 2007 - 18:27

    Mary En Ben:

    Hallo Nancy en Hans

    Fantastisch de verslagen en de foto´s. Hans, jou halen we er op de foto´s steeds snel uit met je nog donkere haar!
    Dank een de maker(s) van de site.We hebben er van genogen en wensen iedereen een heel goede reis terug.


  • 20 Mei 2007 - 19:08

    Laris En Martijn:

    nou over die aanhanger mijn moeder heeft
    3 kinderen te verwennen met kadootjes
    en al die andere op de fotos is ook wel
    is leuk z'on groot koor jullie hebben het samen gedaan met zijn allen wij
    zijn trots op jullie
    mama goede reis terug zonder teveel misselijkheid
    tot snel
    dikke kus van allemaal

  • 20 Mei 2007 - 19:13

    Rebecca Scheurwater:

    Hé wat jammer jullie reis zit er op, laatste concert, laatste bezoekjes, laatste fotootjes, laatste berichtjes, helaas......... ook aan de mooie dingen komt een eind. (hoewel wij het natuurlijk wel heel gezellig vinden als jullie weer terug zijn). Wij hebben vandaag onze caravan in de stromende regen neergezet, voor de "concertjes" van volgende week. Bij jullie gaat het wat beter met het weer geloof ik, maar jullie gaan het meenemen heb ik net op de weerberichten gezien, dus er is hoop. Ik wens jullie een hele goede en veilige terugreis met zijn allen en geniet nog van de momenten die je nog hebt. Ik heb van jullie genoten, het was net of je er een beetje bij was. En fijn, dat ik je in de bus zag pa, het is dus toch gelukt om verder op tijd te zijn, goed hoor! Nooit meer klagen als wij eens een keertje later zijn hé? (geintje) Nogmaals bedankt Mrs Losan voor het bijhouden van deze site, mijn complimenten! Bye-bye!

  • 20 Mei 2007 - 19:51

    Janneke Noordegraaf:

    Ook nu weer zeer genoten van deze complete site.Prachtige foto´s waarbij je de goede sfeer duidelijk kunt proeven.
    Heb heel veel bewondering voor jullie.


  • 20 Mei 2007 - 20:01

    Janneke Noordegraaf:

    Voor Diana Looren de Jong
    Lieve Diana,
    Zoals je weet heb ik heel veel aan je gedacht. Heb heel veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en dat je het zo naar je zin hebt gehad in de States.
    Been heel benieuwd naar je verhalen en foto´s.
    Vast een goede thuisvlucht toegewenst en tot dinsdagavond naar we mogen hopen. Laat het maar even weten.
    Heel veel liefs, Janneke

  • 20 Mei 2007 - 20:29

    Nelly Van Nieuwkerk:

    Ha Paps,

    Nog eentje dan, want nog eventjes en je bent weer onder ons. Mama heeft vanavond weer bij ons gegeten. Een echte Sonja Bakker maaltijd natuurlijk. Maar a.s. dinsdag heeft Mama een SAS-dag (Schijt aan Sonja) want dan is het feest. En reken maar dat ze het gezellig maakt hoor. Volgens mij mist ze u wel een heel klein beetje.......
    Nou lieverd, goede reis terug en tot dinsdag.

    Kuzzzzzzzzzz Nelly

  • 20 Mei 2007 - 20:57

    Diana Looren De Jong:

    Hoi Diaantje, we zijn met de Hemelvaart een paar dagen wezen kamperen, gelukkig goed weer, dus ik heb je even niet kunnen volgen. Nu de foto's gezien en de verslagen gelezen, gaaf hoor. Wat hebben jullie een hoop mooie dingen gezien! Fijn dat alles zo goed gegaan is. Goede en veilige terugreis, we zien je snel met foto's en verhalen.....

    Peter, Judith, Loes, Bas en Roos xxx

  • 21 Mei 2007 - 05:01

    To Hans V. Nieuwkerk:

    dag Pa,

    zal blij zijn als je weer thuis bent. (kepjeeenbeetjegemist)vandaag de tweede keer koffie bij ma zonder m'n vertrouwde versgeperste....
    Afijn, 'k worstel me er wel doorheen. ;-)
    Alvast een hele goede reis gewenst, voor iedereen trouwens, en tot morgen!!!!
    Rian

  • 21 Mei 2007 - 05:32

    Erwin:

    Mathilda, een hele goede vlucht naar Nederland en tot gauw !

  • 21 Mei 2007 - 07:40

    Gina:

    Deze email is speciaal bedoelt voor:

    :) !!! MRS LOSAN GELES !!! :)

    Ik wil u ontzettend bedanken voor het bijhouden van deze site. Ik vond uw verhaal altijd leuk om te lezen en de foto's leuk om te zien. Ik keek vaak 2 keer per dag om te zien of er iets bij was geschreven oid. Ook de enquetes van koorleden hoe zij iets hadden ervaren waren leuk om te lezen. Het lijkt zo gemakkelijk maar ik weet dat er toch aardig wat tijd in zit om dit soort dingen bij te houden.Zeker ook omdat jullie toch een heel druk programma hadden... Ik dank u hier dan ook hartelijk voor!!!! ( en ik denk dat ik zeker niet de enigste hierin ben..)

    Een hele goede terugreis allemaal en thuis maar weer afkicken van alle concerten...ach onder de douche kan je altijd nog even solo zingen...;)

    Groetjes, Gina

  • 21 Mei 2007 - 08:50

    Christine:

    Hoi pap&mama,

    Goede reis en ik hoor jullie morgen?

    Groetjes Chris

  • 21 Mei 2007 - 18:19

    Nina En Karim:

    hoi mam,alleen al aan de foto's te zien hebben jullie een hele leuke tijd gehad.kan niet wachten op alle verhalen!nou,een hele goede reis terug en flink kaugum kauwen mam bij het opstijgen!hoop u snel weer in the netherlands te zien!groetjes

  • 22 Mei 2007 - 06:06

    Liesbeth & Christian:

    Ha oma Elly,
    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Kom nu maar heel snel thuis want we missen je enorm! Tot snel,

    dikke kus van Christian

  • 23 Mei 2007 - 06:00

    Bets:

    arme Henrike, bij ons is het alleen precies hetzelfde gegaan alleen moet ik nu zelf weer alles opruimen. ik heb het tot na het avondeten uitgehouden en heb het klokje rondgeslapen. Voel me nu heerlijk uitgerust maar het is wel heel stil zo, we moeten er maar weer aan gaan wennen in ieder geval heb ik fantastische herinneringen eraan overgehouden. groetjes Bets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 45572

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: