Reunie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Reunie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Reunie

Door: Ferna Pols

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

24 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo koorleden.

  • 24 Mei 2007 - 14:02

    Diana Looren De Jong:

    Hallo allemaal,

    Een beetje uitgerust, ik wel gelukkig.
    Wie van jullie heeft een foto gemaakt in Universal Studio's van Dora, Een grote meisjes pop. De mijne is mislukt helaas. Voor mijn buurmeisje van bijna 4 jaar oud.
    Zij is helemaak gek van Dora. Is een serie op Nickelodieen jr.
    Groetjes en tot ziens op de reonië
    DIANA XXXXXX

  • 24 Mei 2007 - 21:28

    Mathilda:

    @ Ferna: ik heb je vanavond een aantal foto's toegezonden voor de website...kijk maar wat je ervan ghebruikt!

    @ Diana: nee, helaas, ik heb geen foto van Dora, wel een hele mooie van Shrek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 45560

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: