3 dagen hight lights in L.A - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu 3 dagen hight lights in L.A - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

3 dagen hight lights in L.A

Door: Miss Losan Geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

15 Mei 2007 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo lieve thuisblijvers de afgelopen 3 dagen zijn zo indrukwekkend geweest de dagen waren zo om. Het is nu dinsdag ochtend 6.00 ik heb nu eventjes tijd om te internetten, om 10.00 ga we shoppen in Santa Barbara?
Hier komt wat lees voer.

Zaterdag 12 Mei:

* Everhard Zwart speelde vandaag op een orgel in de The first concregational church of LA. Dit orgel heeft 150 registers en Everhard speelde " Suite gotique" van Boellmann. Iedereen was in stilte en genoot van dit orgel spel.Daarna speelde Everhard Gloryfy thy name en wij zongen mee. Indrukwekkend ervaring.
* Sightseeing met de bus door Los Angeles. De gids was dhr Mooiweer ( hij woonde vroeger in Kr a/d IJssel aan de morgental).
De tour : Beverly Hils, Klein bezoek aan hollywood Boulevard, dure winkelstraat van beverly hils en nog meer.
* Rondleiding in Disney concerthal.
Het ontwerp van dit gebouw is bedacht door mevr Disney en architekt was Gehry.
Het thema is bloem, daar hield mevr Disney van. Als je over dit gebouw vliegt zie je een geopende bloem.Vloerbedekking met bloemenprinten en in de tuin stond een sculptuur van een roos, bewerkt met stukken kapot geslagen vazen van delftsblauw.
* Nieuwe katholieke Kathedraal van L A bezocht. Mening van de koorleden: imposant, gelet op alle details van een kathedraal alleen in een nieuw jasje.
Sfeer van Sereniteit was aanwezig.
* Daarna naar het hotel in Anaheim omkleden of opfrissen, op naar ons diner Bij een Italiaan. De eigenaar was een Palestijn en in de keuken stonden Mexicanen.De sfeer was goed, het was een luidruchtige kippenhok. En er waren er verschillenden met rode neuzen, waardoor?

Zondag 13 mei:

Alle moeders van het koor willen iedereen bedanken voor de moederdag berichten.

Om 10.00 op weg naar Chrystal Cathedral in Garden Grove. Wouw, wat een gebouw van Glas en staal.De tuinen er omheen met beelden uit de bijbel. Iedereen merkte op dat Jezus lachtte bij alle beelden. Dat was ook het doel van dominee Schuller.
Ik heb een aantal koorleden gevraagd hoe ze de dienst ervaarde in de Crystal Cathedral. Ze weten dat ik dit op de site zet:
MATHILDA: Indrukwekkend " Cantique de Jean Racine " erg ontroerend.
LIANNE: Erg commercieel, alles gaat om geld.
LEO:In drukwekkend, jammer dat wij er niet mochten zingen. Alles is geprogrammeerd.
Arie de Korte: Commercieel, ik vond het goed om mee te maken.
HIDDE: Bijzonder om daar te zijn.
TRIJNIE:Commercieel, ik zou er geen lid van willen zijn.
PIETERNEL: Ik vond het leuk om erbij te zijn. meer gericht om mensen dan op Jezus.
FRANS: Architektuur impossant, ik kreeg rillingen over me heen van het prachtige sfeer gevoel. Wel een groot stuk theater.
RIKA: Geweldig, fantastich.
JOOP FEDDES: Helemaal wat ik ervan verwacht had. Het koor staat lager dan op TV.
MARJAN ZWART: Geweldig om mee te maken, zoveel mensen werden geemotioneerd om dit te ervaren in zo'n kathedraal.
JOOP VAN DEN BROEK: Leuk om mee te maken, ik zou me daar niet bij aan sluiten.
NANCY: Commercieel, een grote schow, 10 jaar geleden was het een echte dienst.
AART: Geweldig om er een keer te zijn.
Ik heb er geen diepgang in geloof gevonden.
* Geluncht,dan naar het hotel voor een kleine rust pauze en omkleden voor het volgende concert in de First christiaan reformed church in Bellflower.
Om 18.00 begon het concert de aanwezige genoot, ook van de nederlandse liederen.Deze avond was een beetje beladen, vandaag miste een aantal moeders hun kinderen en kleinkinderen.De mannen en vrouwen van het koor deelden dit met elkaar.Dit geeft warmte en harmonie in de groep.De mensen die kwamen luisteren waren blij.Ik heb met verschillende gasten gesproken. Ze ervaarde de power, de uitspraak en het was great en beautiful.
* Diner in de kerk aangeboden:
lasagna met eigen gebakken taart.
* Afscheid vuurwerk van Disney world.

Maandag 14 mei.

Vandaag mogen wij ons vermaken in de Universal Studio Hollywood.
Om 10.00 werden we losgelaten.
Allemaal thema's van films met een attraktie erachter. Sommigen hadden iets gedaan wat ze nooit zouden doen, maar ja je bent maar een keer jong en je wilt wat.
Rond 14.45 had iedereen zich verzameld op het afgesproken punt.
Hoe krijg je 66 koorleden stil?
Een dagje loslaten in Universal Studio Hollywood dan een busrit naar het hotel en iedereen was in diepe rust.
Aangekomen bij het hotel opfrissen want om 17.00 was er gratis borrelen in de Lobby. Daar werd gretig gebruik van gemaakt. Daarna een heerlijk diner bij een Mexicaan in Santa Barbara .
Leuke gebeurtenis:
Er kwam een meisje binnen met ballonnen ze was 5 jaar geworden. Spontaan begonnen wij te zingen happy birthday en lang zal ze leven. het meisje was helemaal overdonderd en genoot van alle aandacht. Later hoorden wij dat haar oma haar opvoedde, haar moeder was er niet meer.
Later merkte een koorlid dar er ook een jongen jarig was, hij werd ook toe gezongen. Daarna is ieder met een voldaan gevoel naar bed gegaan.

Nou veel lees plezier uit zonnig California.

Met vriendelijke groet,

Mrs Losan Geles.

P.S. Een bericht voor de thuisblijvers van de koorleden, sommigen willen mailen maar het lukt niet.

  • 15 Mei 2007 - 14:26

    Henrike:

    Wow, wat een mooie verhalen allemaal!!
    Jullie beginnen nu aan de dinsdag, maak er wat moois van ;)

    Groetjes Henrike, vanuit een beetje zonnig Krimpen!

  • 15 Mei 2007 - 15:21

    Truus En Ina:

    Hallo allemaal thuis,
    Wij hebben even de kans om achter de computer te zitten. (dat is een voorrecht, want er staat er maar een) en wij willen jullie laten weten dat het hier fantastisch is en dat we helemaal nog niet naar huis willen! Wat jammer nou he? Als we terug komen krijgen jullie de verhalen allemaal te horen, maar we hebben begrepen dat jullie de hele reis goed kunnen volgen! Stuur ons ook gerust een berichtje, want wij krijgen het elke dag in de bus te lezen! Groetjes en Liefs van Truus en Ina

  • 15 Mei 2007 - 15:53

    Hermien Gorlitz:

    En wat was jou indruk van de Christal Cathedral, Bets? Waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben is, wat nu de reden is geweest dat jullie daar ineens niét mochten optreden? Het was toch allemaal tevoren geregeld?
    Wat inmiddels ook geregeld is, is mijn onderkin. Ik ben vandaag voor de laatste behandeling geweest. Nog één keer in juli terug voor een foto van het eindresultaat. Ik ben dus vandaag (afgezien van de ppppijn...)lekker vrij geweest en ben nog maar even gaan proberen jullie foto's op de Koreaanse site te vinden. Niet gelukt, mijn Koreaans is ook zo slecht.....
    Bets, geniet nog maar even van je 'vakantie' (Wij verwachten trouwens allemaal wèl een souvernir van je te krijgen! Gnah, gnah, gnah.....(geintje).
    'k Ga nu eten, het is inmiddels 17.50 uur, en mijn maag rammelt.

    Virtuele hug!

  • 15 Mei 2007 - 16:02

    Leopold En Ella:

    Hallo allemaal,
    Wat een ervaringen! Leuk om jullie berichten te lezen. We zijn best een beetje jaloers en willen alvast inschrijven voor de volgende reis. We wensen jullie heel veel plezier de tweede week. Hebben jullie nog genoeg zakdoeken voor alle emoties?
    Muzikale groeten van Leopold en Ella

  • 15 Mei 2007 - 16:34

    Guus, Didi En Joel:

    Hoihoi allemaal, zijn jullie inmiddels al schorgezongen?
    Jullie hebben het errug goed zo te lezen. Fijn hoor, geniet er nog maar even van. Voor je het weet is het weer voorbij en zit je weer in het koude kikkerlandje...
    Luitjes; zet hem op, de laatste (ki)lood(t)jes......

    Groetjes vanuit Holland.

  • 15 Mei 2007 - 16:45

    Laris En Martijn:

    wij zien hier nu echt scheel van de jaloezie wat een wereld reis heerlijk
    tis hier maar somber het weer dus genieten nog maar mama!!!!!!!!!!!!

    groetjes van ons allemaal
    dikke kus

  • 15 Mei 2007 - 16:56

    Henrike:

    Nou, ik heb vandaag opdracht gekregen om meer reacties te plaatsen op de weblog, dus vandaar dat ik er weer ben. :)
    Het gaat nog steeds goed met mij, vind het heeel leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Zou het alleen nóg leuker vinden om ook wat ervan te kunnen zien... nou ja, wie weet komt dat nog wel!
    Maar ik heb een uurtje geleden telefoon gehad vanuit Amerika, wat ik begreep gaat het allemaal heel erg goed, is het mooi weer, geniet iedereen met volle teugen en was de Jurassic Park een enorm succes ;)
    En toen kwam de vraag of ik jullie mis... nou, nee :P eigenlijk niet. Ik mis jullie niet hier, maar na het lezen van al die verhalen mis ik het wel dat ik er niet bij kan zijn :(
    Nou ja, jullie moeten maar dubbel genieten dan, ook voor mij!

    O ja, ik heb trouwens even nagekeken, mij allstars zijn maat 7.5 wo's en 5.5 mens en de europese maat staat er ook in en ik heb maat 38 van allstars... en ik wil wel iets met figuurtjes ofzo :P
    Verder graag allerlei onzinnige souveniers, een t-shirt van een amerikaanse universiteit (liever nog wat contacten daar natuurlijk), cd van MWS? (of handtekening, mag natuurlijk ook) en heeeeel veel foto's om precies te weten wat jullie daar allemaal hebben uitgespookt.

    Zo, na deze bestelling nog even de groetjes aan iedereen, maar dan bedoel ik ook echt iedereen:
    Trijnie, Henny, Anneke, Klaske, Bets, Irene, Mathilda, Hennie, Pieternel, Joke (2x), Elly, Diana, Ria (3x), Nel, Nancy, Tineke, Elma, Heleen, Adrie (2x), Johanna, Wil, Marijke, Truus, Janny, Lianne, Carla, Riet, (oma) Gré, Ank, Anneke, Ferna, Ina, Lia, Rika, Bep, Marrie, Joop (2x), Cees, Maaike, Henk (3x), Bram, Reier, Hans (2x), Aart, Martin, Piet, Ger, Leo, Johan, Aad, Frans, Cor, Adri, Mama, Papa en Arie en natuurlijk mijn allerliefste kleine broertje Hidde ;-P (word vastgepakt, rondgedraaid, platgeknuffeld en weer neergesmeten :-P )

    O ja, natuurlijk ook groetjes aan Jan en zijn vrouw, van wie ik de naam niet meer weet, en doe dan meteen ook de groetjes aan de buschauffeur.

    Liefs Henrike

    (zo genoeg geschreven, nou trevenden?)

  • 15 Mei 2007 - 17:29

    Aletta :

    Geweldig dat jullie in de Chrystal Cathedral zijn geweest. Is het daar erg groot of lijkt dat zo door al dat glas. Jammer dat jullie er niet hebben mogen zingen. (niet commerciaeel genoegha,ha.)
    En verder is er niet veel tijd om je te vervelen.Heb je al veel foto's gemaakt?
    Ik ben benieuwd. Geniet er nog maar even van. Hier is het weer redelijk. Niet warm.

    groetjes van ons allemaal.
    Aletta etc.

  • 15 Mei 2007 - 17:32

    Nelly Van Nieuwkerk:

    Nounou, Paps maakt heel wat mee en dat nog op die leeftijd. Ik begreep van ma dat het wel heel erg fijn is daar, nou hier toevallig ook hoor. Geniet er maar van hoor lieverd. Met Ma gaat het ook goed hoor, ze heeft nog steeds geen tijd gehad voor de "klusjes"die ze allemaal gepland had. Het deed me goed dat berichtje van Evelien te lezen, ik wist nergens van.
    Nou maak er nog wat moois van en bij thuiskomst hoor ik heel graag uw reactie op de cristal cathedral.

    Kuzzzzzzzzzz

  • 15 Mei 2007 - 17:54

    Roosendaal:

    Mathilda,jullie zingen niet alleen merken we,uit alle berichten,die we lezen Je hebt ook veel plezier.Gelukkig maar en geniet.Hier alles goed,maar het weer is niet veel soeps.Heidi Alex en Megan komen zaterdag terug uit Kreta. Voor jullie zit het er dan ook bijna op We zijnNieuwsgierig naar al je belevenissen Liefs Ma Pa

  • 15 Mei 2007 - 18:34

    Diana Looren De Jong:

    Hoi Lieverd! bedankt voor je smsje! Alles goed? Klinkt spannend, indrukwekkend en heel bijzonder allemaal wat je ziet en meemaakt.
    We houden kontact en tot snel.
    kus van ons voor jou en de rest een aai over z'n/haar bol!
    Désirée

  • 15 Mei 2007 - 19:06

    Jojanneke:

    Hey Pa!

    Ist btje leuk daar?
    Zal vast wel.
    Hebbie mss nummer van Richard Poot voor mij? Heb nog geen cd...

    Moeten wij ok nog maten doorgeven???;):P

    Kben hard aant werk in de RIBO;) en met ma aan de telefoon;):D

    Groetjes!
    Jojan en de rest.

    Ohw ja Myrthe die vraagt of je nou al een kado hebt gekogt;) HAHa:D
    En wij natuurlijk ok wel een btje;)

  • 15 Mei 2007 - 19:44

    Helpende Hand ;):

    Richard Poot: 035 53 11625 / 06 53 766790

  • 15 Mei 2007 - 19:59

    Erik En Marieke:

    Hoi Ottertjes,
    Ohoooo ik ben zoooo jaloers. Hebben jullie wel foto's gemaakt van alle celiberty huizen in Beverly Hills....Pa ben je nog ontdekt in Hollywood!!!

    Wij hier leuk moederdag gehad hoor. Maritje heeft zelf een boterham met Kaas en Hagelslag (beeh) gemaakt. Leuke knutseldingen gehad en een heerlijk dinerbon dusseeeee wanneer kunnen jullie oppassen hahaha...

    Geniet er lekker van he..

    PS: de regen valt hier met bakken naar benee....

    Heel veel liefs,
    Erik, Marieke, Marit, Kaj, Bumba, Nemo, Jelly, Mozef....

  • 15 Mei 2007 - 20:01

    Jan Kroon:

    Hallo Allemaal.
    Weer even de tijd op op de site te kijken. Wat een verhalen in eens en dat 's morgens om 06:00 uur (LA tijd) Ik ben al niet zo'n schrijver, laat staan 's morgens. Dus ik doe het 's avonds. Vandaag boordschappen gedaan en kwam Loes Keller tegen. Die hoort heel andere verhalen. Leuk om te horen. El geen enge dingen meer doen hoor?
    Wat een telefoontje al niet te weeg kan brengen. Gaat Henrike ineens hele lange verhalen schrijven en maten opgeven. Nou ik zal mijn maat maar niet doorgeven. Dat durf ik niet.
    Verder hoor ik dat jullie daar in LA allemaal denken dat ik spijt heb dat ik niet ben meegegaan. Inderdaad als ik de verhalen lees wel, maar ik vermaak me hier uitstekend met al dat gewerk. Dat moet voor jullie toch een prettig gevoel zijn dat er nog iemand werkt. Anders hebben jullie toch geen vakantie?

    Wel vind ik het jammer dat ik Everhard niet heb kunnen beluisteren op het orgel. Maar er zal vast wel een stukje op de video staan toch Hidde?
    Word je nog een beetje verwent door de ouwe lui? Heb jij trouwens nog getoeterd ik hoor daar niks over?

    Het enige wat ik verder in jullie verhalen mis is dat er niemand meer te laat komt.
    Heeft Johan of Jan jullie een keer goed toegesproken of zo? Nou dat is maar goed ook.

    Uiteraard wil ik via deze site ook Jan Witte en zijn vrouw groeten. Hou die Hollanders goed in de gaten hoor?

    Zo we gaan er weer een punt achter zetten.
    Ik geloof dat dit weer genoeg gezwam was.

    zo genoeg geschreven, nou tevreden Marjan?

    De groeten uit Krimpen waar het inmiddels al weer donker is geworden.
    Veel liefs en (Elly) kusjes.



  • 15 Mei 2007 - 20:58

    Senada:

    WOWWWWWW mrs Losan Geles,super om al die verhaaltjes te lezen! Indrukwekkend, ontroerend en enthousiasme straalt ervan af! Ik blijf het allemaal volgen... heel veel plezier verder.. enjoy :-)

    Ferna een hele dikke knuffel, x

  • 15 Mei 2007 - 21:16

    Jos Beuman:

    Ha Marjan,
    Wat moet dit een geweldige ervaring voor jullie zijn.Aan deze kant van de oceaan missen we je wel hoor! Ik ben zeer benieuwd je verhalen.
    Groetjes Jos

  • 15 Mei 2007 - 23:51

    Ellen Dol:

    Hoi!!

    Het is nu bijna 2 uur 's nachts, ik ben aan het werk, erg druk zoals je merkt, dus tijd om een berichtje te sturen!
    Alles wel daar? Jullie hebben wel een heel druk porgramma zeg!
    De meiden zijn op schoolreisje geweest vandaag, Esther naar het dolfinarium en Lisa naar Oud Valkeveen, een grote speeltuin. Helemaal leuk gehad en zowaar heel mooi weer, met aardig wat zon en geen regen!
    Zingse nog verder en een hoop plezier in the States!

    liefs Ellen, Pieter en de meiden

  • 16 Mei 2007 - 05:32

    Eveline Nederlof:

    Hoi Pap en Mam,

    we hebben net even kunnen bellen, het lukte ! Het is nu bijna half 8 woensdagochtend. Het giet nog steeds van de regen, gisteravond heerlijk paardgereden. Er hing een donkere lucht, maar Linda en ik waren ervan overtuigd dat het wel over zou waaien, niet dus...
    Kath vond die regen ook maar niks en vertikte het om verder te lopen...
    Na een kwartiertje kwam de zon weer en hebben we nog lekker even gereden.
    Ben gister nog naar Leen Bakker geweest en ja wel hoor de planken waren er!!
    Blijkt dat ze er al vanaf 29 maart staan... Maar goed ik heb ze dus nu kunnen we verder knutselen pap !!
    Ik moet nodig wat gaan doen, om 9 uur overleg en ik heb nog niks klaar... Na vandaag lekker vrij tot en met dinsdag !!
    Bijna een weekje vakantie !!
    Dikke kus ook van Missy en geniet ervan !!
    Veel liefs, Eefie


  • 16 Mei 2007 - 08:23

    Henrike:

    Potverdorie, &%$#*@, heb ik net een onwijs lang verhaal zitten schrijven, wordt de site van waarbenjij.nu even geupdate en kon mijn verhaal niet worden geplaatst… grumphf!

    Maar goed, eerst ter verduidelijking waarom ik mijn schoenmaat zo algemeen bekend heb gemaakt, maar dat is een onopvallende manier om mijn verlanglijstje door te geven ;)

    Gisteravond ben ik wezen zingen! Was erg leuk, vooral de wegwerkzaamheden aan bij de kruising van de badhuisstraat. Net als vorige week trouwens, toen ik een tijdje door Scheveningen aan het dwalen was, maar ik ben er gekomen hoor! Ik heb iedereen de groetjes gedaan en moest ook van iedereen de groetjes terug doen, in het bijzonder aan Elly, Mathilda en Marjan!

    Ik ga nu naar school, dat gaat tenslotte gewoon door, geen vakantie voor mij…. en het wordt nu ook hoog tijd om te gaan beginnen met leren voor mijn tentamen, dus dat ga ik dan ook maar doen :S

    Nou, maak er een gezellige dag van ;)

    Liefs Henrike

    PS: Aan Hidde:
    Nee, Jan is nog steeds niet kip komen eten, misschien durft hij niet meer… ;)
    De chocolaatjes zijn erg lekker, maar nog niet op, iedere dag eentje!!
    En je moet Arie niet te veel plagen hoor, hij wordt ook al een daagje ouder ;)

  • 16 Mei 2007 - 08:28

    Marja Van Leeuwen:

    Hoi Joke en Irene

    Nog aan het genieten of zijn jullie inmiddels bekaf. Wat een druk, maar vooral geweldig programma, so to speak. Het is hier sterrevens koud en nat. Zondag bij Marietje geweest, Jan was er ook. Het is wel lachen, ipv "Joke en ik", hoor ik nu "Arie en ik". Morgen naar Breda, jazzfestival, Jan, Arie en Leo gaan waarschijnlijk ook. Nog heel veel plezier toegewenst en een dikke knuf, groetjes, Marja

  • 16 Mei 2007 - 11:21

    Roos , Brian & Cat's:

    Hoi Mama!

    Onwijs leuk deze site! Want ik heb toch wel vaak op een sms zitten wachten, wetende dat jij misschien geen bereik heb, en ik kon zelf ook 4 dagen niet smssen! Mijn simkaart was kapot gegaan!!! Mooie timing he! Dus ik heb een aantal sms-jes via het internet gestuurd, maar weet niet wat daar van is aangekomen... Maar dat komt later wel.
    Al ik dit alles lees hebben jullie het heel erg leuk en erg vermoeiend daar! Wat zien jullie veeeeeeel!
    Thuis gaat het ook goed met Tom en Jerry, ze missen je wel hoor! Ieneke heeft ook een paar daagjes opgepast. O, en volgens ij zijn ze niet echt aan het afvallen hoor, alhoewel ik wel met beide probeer te spelen elke dag. (alleen heeft Tommie daar meestal geen zin in).
    Je kaartje is goed aangekomen!
    Ik ga jullie nu wel echt op de voet volgen!
    Liefs van Roos, Brian, Timmie, Trip, Tommie en Jerry

  • 16 Mei 2007 - 12:06

    Ciska De Ligt:

    Dag allemaal, dag Ferna,

    Ik zou proberen je te mailen ivm jullie aanbod om bij ons in een dienst te komen zingen. In het moderamen hebben we besloten jullie te vragen voor de ochtenddienst van 10 juni a.s. waarin ds. van Hoogstraten voorgaat. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie trip. Je wilde de datum graag horen dus je wens is vervuld. Wil je na thuiskomst contact opnemen zodat we verder afspraken kunnen maken. Nog veel plezier met elkaar en een goede reis terug.

    Met vriendelijke groet
    Ciska de Ligt

    NB. Ger en Carla van harte gefeliciteerd!

  • 16 Mei 2007 - 13:33

    Martina (Tech 5):

    Hoi Johan en Nel,

    Wat ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. En bedankt voor de kaart! Alles hier nog steeds helemaal onder controle. Arnoud is druk met de beursdingetjes, alles ok. Geen zorgen. Nog heel veel plezier, geniet ervan!

  • 16 Mei 2007 - 13:48

    Cisca Snel:

    Leuk om alles te lezen én Marjan bedankt voor de mails. Ik heb de link van de weblog doorgegeven aan Wilma voor het arknieuws en zij zal het opnemen. Ik hoop enige voetstapjes met mijn broer en gezin te kunnen volgen vanaf 15 juli.!! Jammer van het optreden in Chrystal Cathedral. Ik las de uiteenlopende meningen, maar aangezien wij er nog heen gaan heb ik dat maar heel snel gelezen. Voor ons een mooie warming up. Geniet nog de komende week en veel zanggenot! Liefs van Cisca.





  • 16 Mei 2007 - 14:54

    Yolanda Liefaart:

    Hebben jullie nog wel tijd om adem te halen? Wat een belevenissen. Prachtig.
    Vanochtend hebben we jullie kaart ontvangen, mooie kaart hoor Pa en Ma.
    Geniet nog maar lekker van het mooie weer en de verdere belevenissen.
    Doeiiiiiii
    Groeten van de polderboeren.

  • 16 Mei 2007 - 15:06

    Aad Stortenbeker:

    Al ben je metTineke in Amerika, toch willen wij je van harte feliteren met je verjaardag, met de wens voor nog vele goede jaren met Tineke. Wij genieten van het reisverslag. Wij wensen jullie nog prettige dagen. Hier is alles goed.
    Ma en Pa

  • 16 Mei 2007 - 16:52

    Jacqie:

    Hoi Ienepien

    Ik kijk elke dag even op de site om te lezen wat jullie allemaal beleven.Zo te horen hebben jullie het heel erg naar jullie zin.Ik wens je nog heel veel plezier en tot snel maar weer.
    Dikke kussies van Jacqie.

  • 16 Mei 2007 - 17:43

    Mary En Ben:

    hallo Nancy en Hans

    Wij volgen jullie op de reissite en genieten dus ook een beetje mee. Nog heel fijne dagen!


  • 16 Mei 2007 - 17:48

    Myrthe:



    hoi papa

    hoe gaat het met ons goed
    ik ben vandaag beterder dan gistere
    bedankt voor de leuke kaart
    ik heb een aapje bij intertoys
    dus als je een aapje ziet dan hoef je dat
    niet te kooppe
    een vrijdag gaan we naar de oude maas en we gaan ook pannenkoeken eten dit heb ik zelf ge schreeven
    ik mis je heeeeeeeel erg

    een heeeeele dike kussssss xxxx
    van myrthe en de rest
    xxxxxxxx



  • 16 Mei 2007 - 19:00

    Mathilda:

    Lieve mensen,
    wat ontzettend leuk om al jullie racties op deze stukjes te lezen. Vanuit de bus door Californi"e kan ik jullie allen zeggen dat dit zeer gewaardeerd wordt. Lange verhalen of korte berichtjes...alles wordt op prijs gesteld.
    Liefs, Mathilda

  • 16 Mei 2007 - 19:18

    PietG:

    Hoi Bets.
    Jullie eten toch wel gezond he? ik zie niets anders dan buitenlanders bij jullie langs komen, komt er ook nog hollandse pot?
    Ik heb vandaag verse spinazie gegeten, althans dat stond op het diepvriespak. Verder wat aardappelen; ik dacht dat het een zelfschillende soort was maar na 3 kwartier lagen ze nog netjes in de schil naast het mesje, dus dat viel tegen. Verder nog wat drumstokjes en yoghurt toe: een heerlijk maaltje.
    Morgen (hemelvaart) ga ik de zelfgewassen (en nog in oude kleuren verkerende) kleding strijken, maar als het per ongeluk mooi weer is dan gaat dat niet door en dan loop ik volgende week maar gekreukeld rond. 's middags denk ik naar Lekkerkerk te gaan.
    Ik moet je de groeten van Bobby en van je moeder doen. Vrijdag gaan we haar slopen, de kas bedoel ik. Guus heeft nu een trekhaak gevonden en ik liep tegen een aanhanger aan, dus dat komt wel goed. Het glas gooien we bij Pasquale over de schutting.... of bij het grof vuil.
    Zo, je bent nu weer een beetje op de hoogte van de stand van zaken in waterland.
    Doe iedereen de groeten en ik wens jou en jullie allen voor de komende dagen weer veel genieten van natuur, cultuur en zingen toe.

  • 16 Mei 2007 - 19:27

    Pa En Ma :

    ferna,
    ik had een mailtje gestuurd maar
    dat lukte niet.gelezen dat je het
    prima naar je zin heb.hier op krimpen
    ga alles zo zyn gangetje.de dagen
    gaan wel vlug he?robertjan bly met
    zyn rybewys.vanmiddag had hy het in
    zyn bezit.carla weer een concurent
    er by.ferna meid nog fyne dagen en
    nu dan maar een knuffel van
    pa en ma.toy toy.




  • 16 Mei 2007 - 20:26

    Mathilda:

    vandaag je kaart uit Californie ontvangen.Deze avond heb ik me bezig gehouden met al jullie episteltjes nog eens te lezen en de foto's te bekijken.Ik zocht natuurlijk meteen naar jou. Gelukkig had Erwin zondag het me geleerd, want je weet dat ik nog geen held ben op de p.c. Dank voor de kaart, nog veel "zanggenot" Hier alles oke Lieve groetjes,ook voor alle onbekenden vanuit Roosendaal Ma, Pa.

  • 16 Mei 2007 - 20:39

    Riet Van Nieuwkerk:

    Hallo Hans,

    Nog steeds alles goed? Hier gelukkig wel hoor. Heb vanavond bij Atie B gegeten, heel gezellig. Nog fijne dagen hoor, liefs Riet.

  • 16 Mei 2007 - 21:00

    Lisa Speksnijder:

    heeyheey opatjuh,..,.

    alls goewd daar?.... nou hier wel hoor! heb goeje cijfers gehaald op school! een 8 voor wiskunde....
    nou ik gaat maar weer is, Veel plezier nog en vooral niet et vergeten DOE VOORZICHTIG!!!

    hele dikke kus van Lisa je kleindochter:P

  • 16 Mei 2007 - 21:07

    Alwin, Mariska & Dap:

    Hoi mama (oma) & (tante) Lianne,

    We hopen dat jullie het erg naar jullie zin hebben en al heel wat Amerikanen hebben laten genieten van jullie zang! Lianne heb je al een platencontract?

    Heel veel plezier de komende week en een goede terugreis...

    Tot snel, want Dap blijft maar naar de lucht wijzen en om oma roepen.

    Veel liefs van ons!

  • 16 Mei 2007 - 21:30

    Wilma:

    Hoi Bets, deze reis is wel een goedmaker voor al die schoolreisjes/uitstapjes die je maar half hebt meegemaakt,omdat je op ons (je zusjes) moest passen zodat je alleen maar liep te zoeken naar ons in plaats van genieten! Het klinkt allemaal geweldig wat je daar aan het doen bent en ik ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's... Geniet er van,dit is jouw reis en liefs van je 'kleine'zusje Wilma

  • 16 Mei 2007 - 21:58

    Adri Van Vliet:

    adri van vliet14 May 2007 00:48 uurHallo lieve Amerika gangers,

    Even een berichtje uit een regenachtig Gouda.Hier is alles goed ik heb een drukke week achter de rug met veel optredens dus ben ik nauwelijks toegekomen aan mijn huishoudelijke taken.
    Komende week is het wat rustiger en dan zal ik het huis eens poetsen en de was doen enz.
    Woensdagavond is Marko Esmee wezen brengen en is gebleven tot ik thuis kwam van het optreden.
    Op Dondermorgen Esmee naar school gebracht en om 3 uur weer opgehaald.
    Het was wel vremmd dat jij er niet was,
    maar we hebben ons prima vermaakt en ik had ze nu helemaal voor me zelf en dat kon ik goed merken want ze was heel aanhangkelijk en lief voor me.
    Ze vond het heel leuk dat ik mee ging om bij hun te eten. Ze ging briefjes uitdelen met de plaats er op waar ik moest gaan zitten aan tafel.
    Ik heb begrepen uit de telefoontjes dat jullie het geweldig hebben.
    Lianne zei dat dit de reis van haar leven was en dat ze dit niet gauw zal vergeten.
    Ook begreep ik dat ze veel complimenten en leuke reactie's kreeg over haar zang.
    Inmiddels is voor jullie de 2e week ingegaan en ik hoop dat jullie nog een fijne week hebben.

    Veel succes met dit prachtige koor.
    Hartelijke groeten aan iedereen,

    Lieve kus voor jullie.

    Adri



  • 16 Mei 2007 - 22:03

    LEO:

    Hoi Reus zo te lezen hebben jullie het wel heeeeel erg naar je zin. Ik zou zo naar jullie toe willen komen. Vandaag met Floris naar de diergaarde geweest.
    Morgen met Jan naar Breda voor het jazz festival. Ik wens je nog veel leuke en mooie dagen. Dag reusX

  • 16 Mei 2007 - 22:09

    Adri Van Vliet:

    Hallo Amerika gangers, (3)

    Omdat jullie mijn eerste geschrift niet ontvangen hebben plaats ik hem nogmaals.
    De tijd schiet al weer op voor jullie.
    Hier in Gouda is alles goed. Vandaag naar de sauna geweest en vanavond met Alwin naar Frank Boeijen in de schouwburg.
    Joke heeft de sleutels van haar nieuwe huis gekregen en ook van haar nieuwe auto.
    Ze belde me om dat te vertellen, ze voelde zich de gelukkigste mens op de wereld zei ze.
    Morgen heb ik weer een optreden dus ben ik weer onder de pannen.
    Het is inmiddels middernacht dus ga ik mijn opengeslagen bedje maar weer opzoeken ( makkelijk joh).

    Groetjes en tot schrijfs



  • 16 Mei 2007 - 22:25

    Arend En Gerda:

    Voor Truus Harmsen,

    Wat ontzettend leuk dat je ons deze berichten toestuurt! Geniet van al dit mooie, veel plezier en tot horens !
    Arend en Gerda

  • 16 Mei 2007 - 22:59

    Jan En Leny:

    Hallo allemaal,
    Wat een verhalen uit dat verre Amerika.
    Het is echt genieten en jullie mogen weten dat wij iedere dag aan jullie denken en dat we heel blij zijn met het verslag van Mrs Losan Geles.
    Ook de reacties hierop zijn leuk om te lezen.
    Mathilda wat leuk dat je via je eigen emailadres ook een reactie heb gegeven.
    Wij gaan morgen met Gina,Wim en de kids op de Hoge Veluwe fietsen en hopen dat het droog blijft.
    Mathilda we kregen een leuke kaart met een eveneens leuk verslag van je. Dat doet ons goed.
    Veel liefs en geniet met zijn allen nog maar een paar dagen daar in Amerika.
    Uiteraard ook nog veel zangplezier.

    Groetjes vanuit Scheveningen.

  • 16 Mei 2007 - 23:10

    Arie:

    Lieve Irene,je kaart is vanmorgen aangekomen heel leuk gisteren zijn we wezen eten bij Riet en Piet Lekker vanavond ben ik wezen bridgen met Jo in de A we waren op een na de laatste met 39% maar het was wel erg gezellig morgen ga ik met Dik naar het WK dammen.
    Verder alles goed hier,nog heel veel lol en plezier in California.
    Lieve groeten Arie

  • 16 Mei 2007 - 23:50

    Natasja:

    Hallo,hier in het regenachtige Rotterdam is het kwart voor 2 s'nachts en ik ben hard aan het werk(huh huh)
    Op deze wijze wil ik ons paps en opa feliciteren met zijn verjaardag:Aad Stort.van harte!! we zullen er eentje op je nemen.Neem er zelf 2 en laat ze voor je zingen. Geniet van je verjaardag en de reis! groet van allen en poot van Gaudi

  • 17 Mei 2007 - 06:16

    Arie Van Vliet:

    Voor Joke. Ik ben vanmorgen(hemelvaartsdag) gebeld via KPN. Ik denk dat jij mij hebt willen bellen. De verbinding mislukte. Ik moest na de piep een ) indrukken, hetgeen ik deed, maar de stem vertelde, dat het niet klopte. Ik vond het erg naar, want ik had zo graag je stem willen horen. Toen heb ik het hotel gebeld - maar die konden je naam niet vinden. Jammer.
    Ik hoop, dat je het erg naar je zin hebt en dus met veel verhalen terug komt. Jimmy en ik missen je wel.Je krijgt nog eenpaar prachtige dagen en dus geniet ervan.

  • 17 Mei 2007 - 06:36

    Truus Harmsen:

    Hoi Truus,
    OOk je 2e mailtje ontvangen, op de valreep, want we staan op het punt om te vertrekken.
    Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt en dat de concerten goed gaan. En dat het weer zo mooi is. Nou hier niet. Wij vertrekken in de miezerregen, en het weer is zeer wisselvallig met matige temperaturen. Enfin, desondanks hebben we er toch zin in.
    Geniet van je verdere reis en een behouden terugkeer.
    Groeten van Rob en Joke de Weger.

  • 17 Mei 2007 - 07:23

    Wanda Kupi:

    Hoi mam,

    Bedankt voor je kaart, voor iemand die twee weken in Amerika de leukste dingen mogelijk aan het doen is, viel de tekst op de kaart een beetje tegen (heb het naar mijn zin). Hoop dat je volgende week meer dan dat te vertellen hebt aan ons, daar gaan we wel van uit. Heb je al veel foto's gemaakt? Ben d'r erg nieuwsierig naar. Wij zijn stiekem blij dat je volgende week weer naar Nederland komt, we missen je. Maak er nog een aantal leuke dagen van, geniet ervan.

    xxx-jes Wanda, Ivan en een hele dikke X van Merijn.

  • 17 Mei 2007 - 07:29

    Elsa:

    Hoi Truus en Ina,

    Het is echt gaaf om jullie zo te kunnen volgen. We kijken iedere dag even op onze mail of er weer een bericht uit Amerika op staat. Mampie bedankt voor de kaarten en je mail. Leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat het zo gezellig is. Denk nog niet aan dinsdag, anders is al het moois zo snel voorbij!

    Dikke kus,

    Frans, Mick, Chris, Christa, Matthias, Esther en Elsa

    By the way, Adrie hou ook voor de terugreis je abc'tje bij de hand. Werkt zeker wel hé?!

  • 17 Mei 2007 - 08:46

    Christine:

    Hallo daar,

    alles goed?
    Vandaag is het hier hemelvaart dus lekker een dagje vrij en morgen ook van school!
    Rogier en ik gaan zo naar Baarn, er moeten nog wat klusjes gebeuren in het huis van z'n broertje, we blijven daar ook gezellig eten..
    Morgenavond ga ik stappen met Lydia en Reijnoud, een gezellig familie uitje dus ha ha...
    Voor de rest geen bijzonderheden, ik heb het wel heel erg druk op school, ze hebben alles in het laatste kwartaal gestopt en bij de bijenkorf gaat het hardstikke goed: allemaal leuke collega's en leidinggevenden!

    Liefs, Chris (en Rogier)

  • 17 Mei 2007 - 08:49

    George Hinderink:

    Lieve Henny
    Leuk dat jullie met elkaar zoveel plezier hebben en goede concerten geven.
    Het lezen van de verslagen zijn ook leuk.
    Het schiet alweer op he, het is alweer bijna dinsdag.
    Vandaag bij Paellalu, we gaan zo naar Hoorn stoom gebeuren bekijken.

    Veel liefs en een dikke kus van mij en tot gauw

  • 17 Mei 2007 - 09:05

    Johan En Will:

    Pa (Aad Stortenbeker), van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Al ben je dan zover weg gegaan, we nemen vanavond toch wel een neut op je! (Alcoholvrij natuurlijk.. :-).
    Geniet van deze extra speciale dag! (Misschien willen de koorleden wel een mooi lied voor je zingen?!) Nog veel plezier en succes de laatste dagen daar!

    Een dikke kus, ook voor ma!
    Liefs van Johan, Will, Kelly, Edith en ?

    P.s. Alles nog steeds prima hier hoor! (Ook jullie huis staat er nog steeds...)

  • 17 Mei 2007 - 09:24

    Lucas En Alexander:

    Hallo opa en oma!!

    Alles goed daar in de USandA? Papa leest iedere avond de berichten op deze website voor, voor wij gaan slapen. Daarna slapen wij heel erg lekker (grapje van papa).

    Wij missen jullie erg, maar wij zien dat jullie het erg naar jullie zin hebben.

    Papa heeft nieuwe foto's en twee leuke filmpjes van ons op de website gezet.

    Greetings from Holland.

  • 17 Mei 2007 - 09:26

    Lucas En Alexander:

    Hallo opa en oma!!

    Alles goed daar in de USandA? Papa leest iedere avond de berichten op deze website voor, voor wij gaan slapen. Daarna slapen wij heel erg lekker (grapje van papa).

    Wij missen jullie erg, maar wij zien dat jullie het erg naar jullie zin hebben.

    Papa heeft nieuwe foto's en twee leuke filmpjes van ons op de website gezet.

    Greetings from Holland.

  • 18 Mei 2007 - 09:41

    Astrid En Tonny:

    Leuke dingen maken jullie mee hoor, nog een paar dagen gaan genieten want voor je het weet ben je weer thuis en/of op je werk.
    Enjoy!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 45579

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: