Sprirituele Blessing....... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Sprirituele Blessing....... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Sprirituele Blessing.......

Door: Miss Losan Geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

13 Mei 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een continentel ontbijt zijn wij om 9.00 met onze kledindzak in de bus gestapt richting het Paul Getty museum.
Paul Getty was een oliebaron met een grote prive collectie schilderijen van diverse beroemde schilders.
nazijn dood ztond in het testament dat er genoeg geld was voor de onkosten, het onderhouden van de gebouwen en het kopen van nieuwe collectie.Met een treintje zijn we naar boven gegaan.Twee uurtjes kregen wij om alles te bezichtiging.plus het mooie uitzicht van Los Angeles.Daarna hadden wij 2.00 te shoppen in Santa Monica. Daar werd gretig gebruikt van gemaakt. Alleen eventjes wachten thuisblijvers. Soms zijn er momenten waar vermoeiheid toeslaat en de hotel accomodatie was anders dan wij verwacht hadden. dam moet je nog een concert geven.
rond 17.30 werden wij ontvangen door de koreaanse reformed church. Na de repetitie kregen wij een maaltijd aan geboden. Daarna omkleden en optutten want om 19.30 begon het concert.
De koreanen waren met grote getale gekomen om naar ont koor te luisteren. na ons eerste lied Glorify thy name kregen wij een spontaan applaus met blije gezichten.zelf bij a gonna ride lied klapte ze mee.Daarna zong Lianne hoffman Standy bij vam tom Parker een staande ovatie.
Thuisblijvers dit was een spirituele ervaring.een Nederlandse koor die engelse liederen zingt in een koreaanse kerk. Opeens onstond een gevoel van saamhorigheid. alle vermoeiheid en negatieve gevoelens verdwenen. Ons laatste lied was The lord bless you. wij gingen in een vorm van een hart om de mensen staan in de kerk. Na dit lied gezongen te hebben gingen wij neuriend de kerk uit. De meeste ervaarde dat de heilige geest aanwezig was. Op dit moment kwam bij vele koorleden de emotie los. En dat deelde wij met elkaar. Op weg naar het hotel kregen wij van Disney world vuurwerk aan geboden. Daarna zocht ging ieder naar zijn kamer met wat drinken.

Lieve Thuisblijvers wij wensen van uit Los Angeles alle moeders in nederland een fijne moederdag.

God Bless you

p,s kijk op www.kcrcoc.com daar zijn foto's van het concert.

Crystal kathedral gaat niet door

  • 13 Mei 2007 - 07:03

    Eveline Nederlof:

    Hoi Pap en Mam !

    Weer even een berichtje uit het zowaar even zonnige Nederland !
    Het is nu zondagochtend 9.00 uur net wakker na een gezellige verjaardag.
    Ben weer heel erg verwend door iedereen.
    Van Mar en Rolf en de meiden en hele mooie armband !
    Alles goed hier, deze week maar 3 dagen werken en dan een lekker lang weekend.
    Tijd om de 4 bakken met perkgoed van Sjak in de tuin te zetten....de kas in 's Gravenzande moest leeg....
    Lieve Pap en Mam heel erg bedankt voor jullie cadeau....
    Heel veel plezier daar en geniet ervan !Veel liefs en een dikke kus van ons !
    Eveline
    p.s. Missy ligt heerlijk languit op bed... ben een mooie poes....


  • 13 Mei 2007 - 07:47

    Arie Van Vliet:

    Wat een prachtige belevenis in de Koreaanse kerk. Hiermede is misschien deels goedgemaakt, dat de Chrystal Kathedral niet doorgaat.
    Joke als je thuis komt veretel je me wel, hoe jij dit beleefde. Hier alles OK.

  • 13 Mei 2007 - 09:10

    Larissa En Martijn:

    hallo mama voor het eerst heel verweg
    met moederdag maar toch een hele fijne dag toegewenst,en geniet van de mooie dingen die de reis nog voortbrengd

    dikke kus

  • 13 Mei 2007 - 09:26

    Christine :

    Mama, een hele fijne moederdag!!!

    Groetjes,

    Frank&Maartje, Sander&Sandra en Rogier&Christine

  • 13 Mei 2007 - 09:40

    Trudy:

    Lieve Bets,

    Wat een belevenissen zeg!! Sla alles op in je grijze cellen, dit neemt niemand je meer af. Op afstand een heel fijne moederdag gewenst..... Ik volg het logboek elke dag.

    Veel liefs van je zusje

  • 13 Mei 2007 - 09:54

    Fam. Liefaart:

    Hoi allemaal,

    Voor de moeders, ook daar ver weg een hele fijne moederdag. Want jullie weten, zonder moeder zijn de kinderen en vaders bijna nergens. Ze kunnen niks meer vinden en koken kunnen ze in de meeste gevallen niet.
    Gisteravond hadden wij een praise. Onze jongeste dochter Amber van 8 jaar trad daar op met haar kinderkoor JOY. Ze heeft zelfs solo gezongen voor een volle kerk. Knap hé(zegt een trotse moeder). Ook deze dienst was net als bij jullie heel indrukwekkend en spiritueel. Bijzonder om mee te maken.
    Ondertussen worden we wel jaloers op jullie belevenissen en zijn zeer benieuwd naar nog meer foto's en de verhalen.
    Heel veel plezier en geniet er maar lekker van.
    Vele groetjes vanuit de polder.

  • 13 Mei 2007 - 10:23

    Ma En Pa:

    Lieve Mathilda,

    Erwin heeft ons even geholpen nu hij hier is met moederdag. We hebben nu alle berichten gelezen en kunnen we reageren. Wat fijn dat jullie zo succesvol zijn in Amerika en zulke mooie ervaringen hebben. Heidi Alex en Megan zitten op Kreta, zij hebben een last minute geboekt. Nog heel veel succes en mooie belevenissen.

    Heel veel liefs vanuit Roosendaal.

    Ma en Pa (en natuurlijk van Erwin)

  • 13 Mei 2007 - 10:53

    Natasja En Will:

    Voor alle mama's en vooral de onze, Tineke S. een gezellige moederdag!!!!! Ga door met genieten!!!!En ook met spetterende concerten geven natuurlijk!!
    kus ook van de andere 8

  • 13 Mei 2007 - 11:22

    Marjanne Cn:

    Hoi ma.
    Fijne moederdag daar zo heeeeeel ver weg. Ik het een prachtige ketting gekregen van Julia (geverfde macroni en een goude kurk) die ik natuurlijk de hele dag om ga doen!! Veel groetjes en probeer nog eens een email te sturen we zijn zo benieuwd hoe het met jullie gaat en of je het drukke programma een beetje vol kan houden. Vooralsnog ga ik uit van geen bericht goed bericht! Veel plezier
    Marjanne, richard, julia en deborah.

  • 13 Mei 2007 - 11:26

    Barbera Verkaik:

    Hoi mam,

    Ik wilde je een fijne moederdag wensen! Heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes aan Pa en Elly.

    Kus, Barbera

  • 13 Mei 2007 - 11:30

    Henk En Anneke:

    Hebben jullie het fijn in Amerika. Volgens Michel en Jeroen wel. En Anneke, ik mis onze wandeling dagelijks. ´k Zal blij zijn als jullie weer thuiskomen.
    Van, Rens en Hannie Vat.

  • 13 Mei 2007 - 12:10

    Carla :

    Hi mama Pols,
    Hele fijne moederdag voor alle moeders in de USA en vooral voor mijn mama :D. Als je terug komt, ligt en hangt er misschien een kado :P!Ik ben lekker wezen stappen vanacht en ben net wakker 2 pm!Straks verjaardag van queeny, dan maar 3 daagjes naar school. Ik ga gelijk ff die foto's bekijken, heel veel plezier nog en we missen je hor, Hele Dikke Kus je enige liefste dochter

  • 13 Mei 2007 - 12:34

    LEO:

    Hoi Reus en Irene,
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin. Als je thuis bent zal ik mijn foto's laten zien die ik daar hebt gemaakt want er zijn plaatsen die mij erg bekend voorkomen. Straks gaan we (Jan en ik) bij Arie eten en ik heb het toetje gemaakt. Vrijdag waren ze bij mij en het was erg gezellig. Naar darten gekeken. Liefs, L

  • 13 Mei 2007 - 13:26

    Rebecca Scheurwater:

    Lieve pa en ma,

    Echt leuk zo die berichtjes elke dag te lezen, ik ga straks de foto's nog even bekijken. We hebben jullie mailtje ontvangen, ik heb geantwoord maar weet niet of jullie dat kunnen lezen. Hebben jullie vandaag ook moederdag? Of kennen ze dat in Amerika niet? Vanaf hier wens ik ook ma, maar ook alle andere moeders een geweldige moederdag, maar ma jij bent natuurlijk de beste!! Jammer van de crystal kathedral, maar zo te lezen hebben jullie genoeg te doen.
    een dikke knuffel van ons allemaal, ook voor jou hoor pa. Vergeten jullie de tijden van de bus niet meer? oh oh.....

  • 13 Mei 2007 - 13:28

    Rebecca Scheurwater:

    Lieve pa en ma,

    Echt leuk zo die berichtjes elke dag te lezen, ik ga straks de foto's nog even bekijken. We hebben jullie mailtje ontvangen, ik heb geantwoord maar weet niet of jullie dat kunnen lezen. Hebben jullie vandaag ook moederdag? Of kennen ze dat in Amerika niet? Vanaf hier wens ik ook ma, maar ook alle andere moeders een geweldige moederdag, maar ma jij bent natuurlijk de beste!! Jammer van de crystal kathedral, maar zo te lezen hebben jullie genoeg te doen.
    een dikke knuffel van ons allemaal, ook voor jou hoor pa. Vergeten jullie de tijden van de bus niet meer? oh oh.....

  • 13 Mei 2007 - 13:41

    Rebecca Scheurwater:

    Lieve pa en ma,

    Echt leuk zo die berichtjes elke dag te lezen, ik ga straks de foto's nog even bekijken. We hebben jullie mailtje ontvangen, ik heb geantwoord maar weet niet of jullie dat kunnen lezen. Hebben jullie vandaag ook moederdag? Of kennen ze dat in Amerika niet? Vanaf hier wens ik ook ma, maar ook alle andere moeders een geweldige moederdag, maar ma jij bent natuurlijk de beste!! Jammer van de crystal kathedral, maar zo te lezen hebben jullie genoeg te doen.
    een dikke knuffel van ons allemaal, ook voor jou hoor pa. Vergeten jullie de tijden van de bus niet meer? oh oh.....

  • 13 Mei 2007 - 13:58

    Jan En Leny:

    Wat een bijzonder concert moet dat zijn geweest. Dat hadden we best mee willen maken. Op de site die wordt aangegeven om de foto's te bekijken zien we alleen maar Koreaanse tekens en op de datum klikken van jullie concert helpt ook niet.
    Mathilda, de oma's waren weer blij om te horen hoe met jou (jullie) gaat.
    Zijn de bedden lekker?

    Liefs van ons.

  • 13 Mei 2007 - 14:03

    José Verboom:

    Ma, daar natuurlijk ook een fijne moederdag het is wel een bijzondere. Heel wat anders dan thuis zijn en visite krijgen en op visite gaan. Geniet er maar van. Groetjes, José

  • 13 Mei 2007 - 14:10

    NAOMI VERBOOM:

    Hallo oma.Heb je een fijne vakantie?Heb je het daar naar je zin?Mijn vakantie is al voorbij.morgen moet ik weer naar school.Dan ga ik 2 dagen op kamp.Daar heb ik best wel zin in.Donderdag heb ik nog bij opa geslapen.


    GROETJES EN VEEL LIEFS VAN NAOMI

  • 13 Mei 2007 - 14:38

    Een Groot Wolfje:

    Hallo Adrie,

    Van harte gefeliciteerd met je (schoon)moederdag!!!!! Groetjes aan Piet.

    G&G

    p.s. oma probeert ook te mailen dat lukt misschien wel niet vandaar vast ook de groeten uit kampen.....

  • 13 Mei 2007 - 14:40

    Jonathan De Groot:

    Dag lieve opa en oma, De volgende keer wil ik graag mee in het vliegtuig, dikke kus,

    Jonathan en de meisjes

  • 13 Mei 2007 - 16:19

    LEO:

    MEDEDELING:

    FOTO'S NIET TE ZIEN.......

    Het adres kcrcoc.com is niet het juiste adres om de foto's te bekijken.

    Wij(de thuisblijvers) krijgen een Koreaanse site waar niets op te zien valt.

    ZOU U JUISTE ADRES OP WILLEN GEVEN.

    Bedankt,
    Leo

  • 13 Mei 2007 - 16:37

    Hermien Gorlitz:

    Volgens mij is de Koreaanse site wel de juiste, maarr......is het Koreaans zo lastig te vertalen..... ('k Ben al blij dat ik met mijn Engels nog uit de voeten kan.)Maar wellicht moeten de foto's ook nog geplaatst worden?

  • 13 Mei 2007 - 17:20

    Jan Kroon:

    Voor de voetbal(fans)
    Voor degene die geinteresseerd zijn in de uitslagen voetbal
    Ajax-Heerenveen 4-0
    Feyenoord- Groningen 1-1
    Nec- Sparta 2-1
    AZ- Twente 1-1
    Roda- Utrecht 1-1
    Nac - Vitesse 0-1

    Dus Ajaz - AZ
    Groningen - Utrecht
    Nec -Vitesse

    Dus Everhard gefeliciteerd Ajax door Feyenoord eruit.

  • 13 Mei 2007 - 17:30

    Dorine Kroon:

    Hm...nou heb ik net mijn chineese cursus afgerond....maar toch lukt het me niet te zien waar de foto's dan zouden moeten staan. Heb her en der geklikt, maar wilde niet baten.
    Leuk dat de mensen zo enthousiast waren.
    Mam....nog wat gescored in Santa Monica? Ik weet dat 2 uur om te winkelen wel wat kort is voor mijn moeder......:)
    Oh ja...nog een fijne moederdag! Het smsje maakte mij vanmorgen om half 7 wakker!!!
    Have fun everybody!

    mam....Miss You;(

  • 13 Mei 2007 - 18:53

    Fam. De Kuijper:

    Hallo ma, Fijne moederdag!! Hoorde dat het erg leuk is en warm daar. Thomas z'n 5e en 6e tand zijn aan t doorkomen, gaat allemaal goed. ;) Nog heel veel plezier de komende weken.
    Groetjes en een knuffel van Thomas.



  • 13 Mei 2007 - 19:28

    Robert-Jan:

    Hey mam fijne moederdag he
    vermaak je je een beetje
    ik wel haha
    ben je al schoor of valt het wel mee.
    nou doe de groeten daarzo.

    Kusjes Robert-Jan

  • 13 Mei 2007 - 19:55

    Gina:


    Wat een bijzondere ervaring met die Koreanen zeg...ik kan me voorstellen dat je dan een traantje moet wegpinken...

    Mathilda en voor alle andere Songfestival liefhebbers..Servie heeft, wat al voorspelt was, gewonnen. De Oekraine werd 2e en Rusland 3e...

    Voor alle moeders een hele fijne moederdag..voor ons is die al weer bijna voorbij maar jullie hebben nog een groot deel van de dag te gaan!

    Voor alle andere ook een hele fijne dag!!

    Groetjes, Gina

  • 13 Mei 2007 - 20:43

    Diana Looren De Jong:

    Hoi meis, wat maken jullie toch een hoop mee, hardstikke leuk. Jammer dat de foto's niet te zien zijn op de door jullie opgegeven site....Heb je nog wat meegekregen van moederdag daar? Ik ben weer overladen met zelfgemaakte kettingen, armbanden en tegeltjes, hardstikke leuk natuurlijk. Hebben vandaag onze kampeerspullen van zolder gehaald (lekker stoffig na die verbouwing)want we gaan met Hemlevaart een paar daagjes proefkamperen (nu maar hopen dat het weer meezit...)Zing ze nog daar en genieten......Groetjes van Peter en Judith, Loes, Bas en Rooos

  • 13 Mei 2007 - 21:17

    Anita:

    ha mam!
    Vanuit een, nu donker, lekkerkerk, wensen we je een fijne moederdag! Jammer dat chrystal cathedral niet doorgaat, maar jullie zullen vast wel wat anders leuks gaan doen.

    Ik heb vanochtend van Jonas en Mila-nora een echte tekening gehad. Ze vertelden er nog bij dat ze hem zelf hadden opgerold ("fouwuh"). Het was dan ook één grote kreukel ;)

    nou, nog een fijne dag en geniet van alles wat je ziet, hoort, proeft en ruikt!

    Kus Anita (en Ronald en Jonas en Mila)

  • 13 Mei 2007 - 22:05

    Constance:

    Ha die Ferna,

    Wat een genieten en avontuur, volg de berichten en heb naar de foto,s gekeken. Leuk je berichtjes van de kinderen voor moederdag.Ben vandaag met Emmely en Wim naar Limburg geweest mijn moeder heeft het heerlijk gevonden was een warme en liefdevolle dag.Geniet elke dag van je heerlijke reis ik blijf je volgen.


  • 14 Mei 2007 - 08:12

    Henrike:

    Vandaag (14 mei) gaan jullie naar de Universal Studio's. Ik wens jullie daar heeeeeel veel plezier, lekker nat worden en denk een beetje aan mij op deze speciale dag (L)

    groetjes Henrike

  • 14 Mei 2007 - 10:31

    Loes:

    Ik geloof dat ik een beetje jaloers ben...

  • 15 Mei 2007 - 10:39

    Astrid:

    Hey Familie,
    jullie maken leuke dingen mee zo te lezen, leuk hoor. Ik hoop dat jullie daar ook een beetje aan moederdag gedaan hebben! groetjes van hier, Astrid

  • 15 Mei 2007 - 10:56

    Astrid:

    net de koreaanse site bekeken heb gevonden waar ze de foto's hebben... maar 22 april zijn de nieuwste foto's die erop staan ;-( jammer..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 979
Totaal aantal bezoekers 45573

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: