Hitte in de woestijn - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Hitte in de woestijn - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Hitte in de woestijn

Door: Miss Losan Geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

11 Mei 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een goed ontbijt bij de gastgezinnen, moesten wij om 8.30 bij de bus staan met onze bagage. Daarna vertrokken wij om 9.00 richting Living desser in Palm springs. Een mooie tour door rotsachtige woestijn en diepe dalen. Om 11.30 kwamen we aan in livind dessert . Twee uurtjes konden we alles bezichtigen hoe plant en dier leeft in verschillende werelddelen waar een woestijn is.
De reactie van de koorleden. Bijzonder mooi aangelegd.Om te ervaren hoe mens en dier leeft in de woestijn.. Maar er waren parasols met nevelaars installatie.
Voor de een was het te warm en voor de anderen aangenaam. Mooie bomen en planten die overleven in de woestijn. Het was wel warm 43 graden. Na 2 uur rond lopen zijn we richting Palm Springs gereden waar ieder op zijn eigen gelegenheid kon lunchen en shoppen.
Weer waren er nevelaars bij de zonneschermen voor afkoeling. Met een gevulde maag naar de bus op naar de kerk in Redlands. Uurtje repeteren , eten in de kerk, spaanse gerechten. En dan het concert. Na het concert werden getrakteerd op koffie en verschillende eigen gebakken koekjes.. de tijd was aangekomen om naar het hotel te gaan.Om 21.15 vertrokken we richting Anaheim dicht bij Disneyland. Aangekomen bij het hotel heeft ieder zijn kamer op gezocht en we droomde weg in een small world van Mickey en Minnie.

Met vriendelijke groet,

Mrs Losan Geles

  • 11 Mei 2007 - 23:45

    Loes:

    ...nog geen heimwee??? Het is hier ook 43 graden, o, nee.. 4,3.

    Ja, de Amerikanen doen heel wat moeite om het de toeristen naar de zin te maken; zoals ze daar een woestijn aan kunnen leggen... dat kunnen ze hier niet. Het is toch niet te vergelijken met de Drunense Duinen.

    Mensen..Geniet ervan: wat je gezien hebt kan je niet meer afgenomen worden.

  • 12 Mei 2007 - 05:43

    Eveline Nederlof:

    Hoi pap en mam !
    We hebben net gebeld, maar ook nog even een berichtje. Hier gaat alles goed.
    Gisteravond nog thuis geweest en alles goed. Het is behoorlijk slecht weer, regen, wind en als ik nu naar buiten kijk, betekent die donkere lucht niet veel goeds...
    Ik ga er vandaag, het is hier nu zaterdagmorgen 5 over half 8, een leuke verjaardag van maken en als jullie terug zijn halen we het in... Geniet van alles en maak je geen zorgen om ons, alles gaat goed ! Veel liefs en een een dikke kus ! Ook van Mar en Rolf, Dominique en Jasmijn en Boef, Missy, de piepekes en Tommie !! (volgens mij heb ik nu iedereen...)
    XXX Eveline
    p.s. inmiddels giet het hier van de regen, dus breng maar wat mooi weer mee volgende week !

  • 12 Mei 2007 - 07:56

    Harry Scheffers:

    Hoi koorleden,

    Wat een temperatuur hebben jullie toch. Is er genoeg water om de kelen te smeren, anders kunnen wij wel wat doorsturen, hier valt water genoeg.
    Geniet verder van al het moois wat je ziet en geniet van de concerten.
    Wij blijven jullie volgen op de verdere reis.

    Graag nog meer fotoooooooooooooo's

    Groeten van Harry & Ineke Scheffers

  • 12 Mei 2007 - 09:21

    Larissa En Martijn:

    hai mams we zijn hier wel jaloers op die temperaturen daar bij ons is het echt slecht dus geniet ervan het was voor jullie echt leuk om in een echte woestijn
    rond te banjeren en vlak bij disney wat wil je nog meer
    mams ik hoop dat het allemaal goed gaat verders ook met uw neus

    groetjes van allemaal

    enjoy the ride people

  • 12 Mei 2007 - 10:19

    Wanda Kupi:

    Hoi mam,

    Leuk om via deze manier te kunnen volgen wat jullie allemaal aan het doen zijn daar in Amerika. Ik hoop dat je het naar je zin hebt, maak er iets leuks van (en mooie foto's) we willen er natuurlijk veel van zien als je weer thuis bent. Het gaat goed met de poezen bij je thuis.
    Je krijgt een dikke kus en een knuffel van Merijn en van ons natuurlijk.

  • 12 Mei 2007 - 10:25

    Yolanda +de Rest:

    Om jaloers op te worden wat jullie allemaal zien en meemaken. Ik ben benieuwd naar de vele verhalen en foto's bij thuiskomst. O ja, de foto's heb ik ondertussen gevonden. Prachtig.

    Het is hier waterland en wij hebben hoogtezonnen nodig want sprenkelaars hebben we meer dan genoeg van de natuur.

    Veel plezier en we kijken uit naar het volgende verhaal.

    Groetjes van ons allemaal uit de polder.

  • 12 Mei 2007 - 11:57

    Leny En Jan:

    Mrs Losan Geles,leuke naam. Heb je daar lang over nagedacht?
    Het is weer een leuk verslag,genieten voor ons alleen die hitte mag daar blijven.

  • 12 Mei 2007 - 12:28

    Marianne Janse-Neder:

    Hoi pap & mam, goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben!
    Om jaloers op te worden alleen al voor wat het weer betreft!
    Hier gaat ook alles goed. Dominique & Jasmijn zijn nog altijd even lief, ondeugend en grappig.
    Pap; ik heb oma nog een paar keer gesproken van de week en het gaat goed met opa. Komende week moet hij weer op kontrole dan bel ik weer. Jullie kregen de groeten van hen.
    Nou mam; een fijne moederdag geniet er van doe ik het ook zo op m'n allereerste echte officiële moederdag !
    Veel liefs van ons en GENIET !!!!

  • 12 Mei 2007 - 12:53

    Minne Verboom:

    Hallo oma, ik heb lekker in je bed geslapen en de cavia's op schoot gehad. Vandaag heb ik papa geholpen met de aanbouw. Kusjes van Minne.

  • 12 Mei 2007 - 13:16

    Hermien Gorlitz:

    Hay Schone zus Bets,

    Kon je wel goed tegen de hitte in de woestijn? Voor mij zou dát dus niks zijn, maar zoveel water als wij hier nu op ons dak krijgen doet me dan weer wel verlangen naar de zon. En hoewel ik over mijn eigen (volgens Jonas)'oeftuig' beschikt, vrees ik dat ik dáár niet mee naar Amerika kan vliegen. En omdat jij zo gek bent op mijn 'oeftuig' krijg je van Gabber, Gompie en Goofy een vette

    kusje, kusje, kusje
    en van Tommie de groeten.

  • 12 Mei 2007 - 14:51

    Rien:

    Hi Ferna ,

    Hier is het herfst , voor de rest alles goed .
    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt, je verdient het.

    tot later

  • 12 Mei 2007 - 15:22

    Diana Looren De Jong:

    Goede morgen Diana, en de rest.
    Hopenlijk iets koelere temperaturen voor jullie vandaag; wat een hitte zeg!
    Geniet van dde bezichtigingen vandaag, en de groeten van ons 5!
    Désirée

  • 12 Mei 2007 - 16:08

    Gina:


    Super leuk om alles te lezen wat jullie zo meemaken, maar bij het lezen heb je er nog niet een duidelijk beeld bij van hoe het er in werkelijkheid precies uit ziet...misschien weer eens een fotootje??

    Hoe gaan de concerten verder?? Krijgen jullie veel goede reacties?

    Groetjes vanuit een stormachtig Scheveningen...

    Gina

    Ps Morgen gaan we eens een kijkje in een heel stil Krimpen nemen..

  • 12 Mei 2007 - 17:12

    Henk En Anneke:

    Hoi opa en oma.
    Ik en Jeroen hebben zaterdag een toernooi gehad. Ik ben 2e of 3e geworden en Jeroen heeft met de F4 het toernooi GEWONNEN.

    Groetjes,
    Michel

  • 12 Mei 2007 - 17:49

    Guus, Didi En Joel:

    So (o)ma Gorlitz en mede-koorleden,

    Hier is er een ware weersverschuiving aan de gang, het moet hier in het winderige Holland geloof ik voorjaar zijn, maar herfst komt dichter in de buurt hoor. Dat wordt afkicken voor jullie over 1,5 week...
    Maar zo te lezen, gaat het jullie enorm goed.
    (o)pa Gorlitz werd het in Krimpen allemaal teveel en is even langs komen waaieren vandaag. Ach, helemaal in zijn uppie...op de fiets...Maar hij redt zich goed geloof ik...

    Okee, geniet vandaag van het heerlijke weer, nog 1 dag en 1 nacht en dan gaat het erom spannen!!

    Dag allemaal tot horens.

    Psje: waar blijven de Amerikafoto's????

  • 12 Mei 2007 - 17:54

    Trijnie De Bes:

    voor Trijnie de Bes
    Gerard is vrijdag even naar Dijkzigt geweest. Er is ruimte tussen twee wervels gemaakt, waardoor de pijn veel minder is. Hij heeft geen koorts, maar kan nog niet zitten of lopen. We houden moed. Hartelijke groeten, Liesbeth

  • 12 Mei 2007 - 18:59

    Marjolein Kaufman:

    Hoi Allemaal,

    Wat leuk om al jullie belevenissen te leze op deze website!!!
    Gaat het goed met de concerten?!?!
    Heel veel plezier nog in Amerika!!!

    Groetjes,

    Marjolein (nichtje van Mathilda)

  • 12 Mei 2007 - 19:52

    Jan Kroon:

    Hallo luutjes daar ben ik weer.
    Weer een dag gehad van hard werken op de zaterdag. Na thuis komst moest ik uiteraard weer eerst zorgen voor m'n eigen warme hap. Kipfilet met doperwten. Jawel zelf gebakken en opgewarmd.
    Na de warme hap kreeg ik visite van mijn buurvrouw. Inderdaad Riet. Hans had net gebeld en ze wilde even bij me uithuilen.
    Zeer warm gesprek gehad en even samen op de site gekeken.
    Vervolgens bleek er een bericht te staan op de telefoon. Jawel Oma Stolk.
    Oma Stolk vroeg of ik nog leefde en of ik een bakkie kwam drinken. Vervolgens me op getut en vertrokken naar de Zonnebloem. Daar aangekomen werd ik warm onthaald. Kreeg vervolgens alle informatie die (wel en niet) wilde hebben uit Amerika. Jawel Marian alle info die jij had doorgebeld.
    IK heb me dus aardig vermaakt en heb je dus even waargenomen voor de (vroegtijdige) moederdag. Ja ook jouw Everhard. Uiteraard gehoord dat Hidde zich kennelijk behoorlijk sociaal opsteld binnen de groep en veel ptrekt met Arie. Ik had niet anders verwacht van jullie. Ik zit allen nog met een probleem. Ik moet een afspraak maen met Henrike. Ze is alleen nooit thuis. Opa moet de hond uit laten en zo.
    Ik hoop voor volgende week nog een afspraak te maken met Henrike maar ja zal wel weg zijn met Hemelvaartdag. Daarna wordt het kort dag want dan komen jullie al weer haast thuis.
    Het gaat wel snel zo. Dus geniet er allemaal van. Je ziet ik kom tijd te kort. O ja El de ook de groeten. Geintje we Sms wel met elkaar.
    Ik ga er mee stoppen want anders wordt ik dalijk nog van de website afgehaald voor de langen stukken.
    Groetjes en veel plezier daar
    Jan

  • 12 Mei 2007 - 19:58

    Otter En Visser:

    De otters en de vissertjes zitten heerlijk gourmettend naar het songfestival te kijken en denken laten we onze ouders eens mailen. Nederland is helaas weer niet door de halve finale gekomen. We genieten nu van de meest dramtische acten van alle andere landen.

    Ik moet van Jennifer vragen waar haar portomonee is???

    Dikke kussen van Peter, Yvonne, Jennifers, Erik, Marieke, Marieke, Marit en Kaj (en mozef...zo gaat Marit ons derde kind noemen, maar ze wil geen sneetje in haar buik hahaha...)

    PS: lezen ze dit echt voor in de bus???
    Allemaal lachen dan......

  • 12 Mei 2007 - 20:42

    Marian Van Ek:

    Ha die Joke, Irene en de rest

    Jan vroeg of ik nou ook al eens een berichtje had achtergelaten... nee dus, maar bij deze hersteld.
    8 concerten in 15 dagen en dan ook nog wat zien....... druk program hoor!dat worden net zoveel foto's als wij in Rome !
    Ik hoop dat het lukt om vandaag/ zondag in die Crystal Cathedral te zingen. Da's nog eens een moederdag !!Geniet met volle teugen en neem de rest voor lief.......
    dikke zoen van ons.

  • 13 Mei 2007 - 00:24

    Arie V.d. Grient:

    Hoy Irene
    Warm daar zie ik wel maar ook een belevenis,vandaag naar Bep en Henk geweest heel gezellig en vanavond naar de band van Rien van Berkel met Kunny in Amacitia in Lekkerkerk prachtig groeten van Teun van Lith die was er ook morgen komen Leo en Jan eten bij mij.
    Nog veel plezier en lieve groeten aan allemaal en natuurlijk in het bijzonder aan jou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 45570

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: