Felicitaties en de eerste foto's - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Felicitaties en de eerste foto's - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Felicitaties en de eerste foto's

Door: Miss losan geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

10 Mei 2007 | Verenigde Staten, Escondido

Vanmorgen om 5.00 werd ik uit bed gebeld door mijn lieve zoon Robert jan Pols, hij wilde vertellen dat hij geslaagd is voor zijn rijbewijs. Alleen was hij het tijd verschil vergeten.Bij jullie in nederlsnd is het nu middag.Nu ik toch wakker ben, maak ik gebruik van de pc van de familie Boonstra waar ik te gast ben. Nu is het een mooie moment om de foto's te plaatsen.
Nou thuis blijvers hier komen ze.


P.S De koorleden feliciteren de familie van Ger en Carla kruit met hun 40 jarige huwelijk.

Met een slaperige groet,

mrs Losan geles

  • 10 Mei 2007 - 13:13

    Yolanda Liefaart:

    Wat is het toch leuk om jullie via internet te volgen vanuit de stormachtige polder. Vandaag waaien we hier uit onze voegen. Op de fiets kwam ik meer achteruit als vooruit. De foto's kon ik even niet vinden. Zal wel weer iets fout gedaan hebben. Heb ik wel meer last van. Doe iedereen de groeten en tot de volgende keer.
    De polderboeren.

  • 10 Mei 2007 - 13:30

    Barbera Verkaik:

    Hallo pama,
    Wat leuk om foto's te zien op het internet. Veel plezier in Amerika! Han is waarschijnlijk over 2,5 week thuis. Liefs, Barbera

  • 10 Mei 2007 - 15:24

    Diana Looren De Jong:

    Wat leuk om die foto's te zien; Prachtig!
    Hier lijkt het wel weer herfst dus blijf nog maar even daar! Mirella doet de groeten aan je want haar internet is al afgesloten!
    Groeten en tot snel
    Désirée, Arno, Thijs, Julia en Jos.

  • 10 Mei 2007 - 16:01

    Rian,Paul & Meiden:

    Voor Hans van Nieuwkerk,

    Of het helemaal goed geplaatst is weten we niet maar vanmiddag achter deze mogelijkheid gekomen. Dus bij deze, pa, een hartelijke groet van ons allemaal. Ik ben in ieder geval supertrots op je en zou zeggen: "zing de sterren maar van de hemel." Als ze hier dan vallen doen we allemaal de wens dat het goed met je gaat. Liefs en een dikke kus, Rian, Paul, Jenny en Denise.

    aan de fotograaf: leuk die foto's....meer meer meer!

  • 10 Mei 2007 - 16:28

    Henrike:

    Beste Amerikagangers!

    Wat leuk om alle verhalen te lezen en ook heel leuk dat er foto's op staan!! Aangezien iedereen persoonlijke boodschappen doorgeeft, bij dezen:
    Aan meneer Ger: gefeliciteerd met uw verjaardag!
    Aan Ger en Carla: gefeliciteerd met uw 40 jarig huwelijk
    Aan Elly: ook gefeliciteerd met jullie xx??jarig huwelijk (En aan Jan natuurlijk ook, en wanneer kom je nou kip eten?)
    Aan Hidde: groetjes van de burgemeester!
    Aan iedereen: groetjes van mij ;-) en heeeel veel plezier en geniet er allemaal van!!

    Liefs Henrike

  • 10 Mei 2007 - 17:41

    Esther Dol:

    lieve opa en oma
    hoe gaat het met jullie?
    met mij gaat het goed
    en ik mag misgien afzwemen
    is het leuk in amirieka?
    kus van esther dol.

  • 10 Mei 2007 - 17:45

    Ellen Dol:

    Haai fooks,

    Wat een mooi berichtje he van Esther, heeft ze helemaal zelf getypt!!
    Gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk, een hele mijlpaal!!
    En pa, nog gefeliciteerd met je verjaardag (we hadden sms- jes gestuurd, maar die kan je niet lezen begrijp ik).
    Geniet ervan en pas op he, op tijd naar de bus anders laten ze jullie een keer staan, hi,hi. Dat we dat nu moeten lezen, de eerste personen die vermist worden zijn Ger en Carla, oh,oh!
    Veel plezier!!

    liefs Ellen, Pieter, Esther en Lisa

  • 10 Mei 2007 - 19:12

    Ellen De Ruiter:

    We zijn al 2kg lichter goed he!
    Hebben jullie het naar je zin
    We volgen het verslag op de voet
    gr el en gijs.

  • 10 Mei 2007 - 19:59

    Dorine Kroon:

    Leuk om alles zo te kunnen volgen via het internet! Zelfs al foto's! Leuk hoor!

    Op dit moment staat de tv aan voor het
    eurovisie songfestival met Edsilia Rombley. Zouden ze in Amerika ook zoiets hebben?

    Maak er met elkaar een leuke tijd van en mam.....gefeliciteerd met Pap en Christian!

    mam, Miss You ;(

  • 10 Mei 2007 - 20:50

    Gina:


    Hallo...

    Wat leuk om nu ook wat beelden bij de verhalen te zien..ik sluit mij volledig aan bij een van de vorige sprekers, meer,meer!!!
    Mathilda, wat een verhaal zeg met die koffers...volgende keer draag ik de koffers wel oke??

    Ik ga met spanning de uitslag van het Songfestival afwachten...wie weet mogen "we" door.

    Groetjes, Gina


  • 10 Mei 2007 - 21:26

    Carla:

    Hi Mama, Alles goed? Hier gaat alles goed, alleen t weer is zwaar euhm.... vervelend :D!Maar hij heeft het in één keer gedaan. Maarre wil jij mij de volgende keer niet smsen om 5 's morgens?Want er is een tijd verschil he :P,remember!!Morgen lekker kort dagje en waarschijnlijk t weekend vrij!Rj gaat werken in de tuin en misschien rijdt hij volgende week naar papa. Verder is er geen bijzondere nieuws, tis stil in huis zonder hondje!Maar ook wel weer lekker rustig :D!Wanneer stuur je die foto's op?
    Heel veel plezier nog en tot snel,
    Dikke Kussie

  • 10 Mei 2007 - 21:42

    Gina:


    Voor alle Songfestival liefhebbers Nederland is jammer genoeg niet door. Bijna alle oost europese landen zijn door, ze hebben het al over een "onderonsje".
    Misschien moeten jullie het de volgende keer maar eens proberen!!!
    Of misschien Gerard Joling met Gordon...nou ja dit was weer een verloren avond....

    Succes met jullie optredens!!

    Groetjes, Gina


  • 10 Mei 2007 - 22:03

    Constance:

    Hallo Ferna, leuk al die berichtjes en je zo te kunnen volgen. Zing ze uit volle borst.

  • 11 Mei 2007 - 01:10

    Leny:

    Het is geweldig als je niet kan slapen om de foto's te zien en de verhalen en reacties te lezen.
    Wat een verschil van weer is het toch, van Mathilda een smsje gekregen dat het bij jullie 41 graden is terwijl we hier in de herfst zitten.
    Maakt niet uit als jullie het maar naar je zin hebben.

    Groetjes, Leny

  • 11 Mei 2007 - 07:21

    Micha En Timo Stam:

    hoi opa en oma

    hebben jullie een leuk feestje gehad?
    wij krijgen geen feestje in amerika van papa en mama.
    als jullie terug zijn geven jullie dan een heel groot feest?
    mama wordt al heel dik, ze zit precies op de helft nu.
    dag opa en oma!
    nog een leuke vakantie.

  • 11 Mei 2007 - 08:09

    Diana Looren De Jong:

    Hoi Diaantje, wat een prachtige reis maak je. Heb je het naar je zin? Mooi weer en lekker zingen, wat wil je nog meer.... Ik zag dat Desiree zo haar berichtjes plaatste, dat is wel handig! Leuk om de foto's te zien, ben al benieuwd naar je verhalen. Groetjes van
    Judith (en de rest)

  • 11 Mei 2007 - 08:15

    Gaudi:

    Als achtergelaten hond wil ik mijn baasjes Aad en Tineke laten weten dat het goed met me gaat.Mijn gastgezin volgt jullie via de pc en dat vinden ze allemaal erg leuk! complimenten voor de dame die dat allemaal doet!!!! Poot van Gaudi

  • 11 Mei 2007 - 08:51

    Letta Herman &Tamara:

    Hallo Pa alles oké hier met Ma is ook alles goed volgens mij heeft ze alledagen vol gepland om je niet te hoeven missen.Als je terug ben is zij waarschijnlijk een superslanke den.
    Geniet van je tijd daar.Groetjes en kussen

  • 11 Mei 2007 - 09:09

    Hermien Gorlitz:

    Hay Bets.

    Heb je het nog naar je zin? Neem je nog wat zon mee als je terug komt? Want hier is het weer HERFST. We waaien uit onze laatste vershoning zou Hans zeggen.
    Inmiddels heb ik de kaart van Liesbeth en Daniël ontvangen. Ook weer iets voor je om straks naat toe te leven. Leuk hè? Ik moest alleen wel even slikken bij het lezen van de datum. Maar dat is al weer over hoor. 'k Heb d'r zin an! Nou, geniet nog maar ff van je reisje, want de tijd vliegt. Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen straks.
    Hug.

  • 11 Mei 2007 - 09:11

    Fam.Komejan :

    Hallo Ferna,
    Bedankt voor je mooie briefjes en foto,s
    Fijn dat jullie zo een prachtige reis hebben. En natuurlijk veel zingen, Dat zullen de Amerikanen zeker fijn vinden.
    Wij wensen jou en je koorgenoten een fijne reis toe en hartelijke groeten van ons beiden. Tante Jannie en Ome Jan.

  • 11 Mei 2007 - 09:14

    Jan Kroon:

    Hallo luitjes
    Hier ben ik weer. Prima trouwdag gehad in m'n eentje. Verjaardag geweest bij Christian. Verder binnen gezeten ivm vele regen. Momenteel 11/05 11:00 uur sort het. Een eend zit momenteel op het dak van de schuur. Kan je nagaan. Veel wind.
    We worden op allerlei manieren op de hoogte gehouden en begrepen dat jullie een prima logeeradres hadden. Van wie was die koffer op de autoweg? Stond in het politiejournaal. Je merk al we zijn hier prima op de hoogte. Kunnen jullie Arie nog een beetje onder controle houden? Begreep dat het bij jullie erg warm is en dat de kelen droog (staan) stonden. Ik ben benieuwd of dat nog van invloed is geweest op jullie concert.
    Wat betreft de foto's, graag meer. WE zijn erg benieuwd.
    Vandaag een museum gevolgd door vrije tijd. El niet te veel kopen he?
    Vanavond Koreaans eten. Ik zou er graag bij willen zijn. Allemaal sterkte met het vlgende concert en geniet er van.
    Everhard hou ze wel scherp he. Anders denken ze dat ze echt kunnen zingen.
    Henrike ik bel je wel voor dat etentje hoor. Moet even een goed moment zoeken.
    De koelkast is bij mij nog niet leeg HaHa.
    Groetjes Allemaal

  • 11 Mei 2007 - 09:57

    Erik & Marieke:

    Hoi Pa en Ma den Otter, wat leuk om jullie zo te volgen. Volgens mij hebben jullie het prima. Hier ook alles goed. Marit heeft de avond4daagse uitgelopen en is helemaal blij met haar medaille.
    Veel plezier nog en zing ze!!

    Heel veel liefs,
    Erik, Marieke
    Marit en Kaj

    PS: doe de groeten aan de vissertjes....
    Peter, Yvon en Jen komen morgenavond bij ons eten...

  • 11 Mei 2007 - 10:55

    Christine:

    Hey Pa&Ma,

    Hoe is het?
    Hier alles goed, lekker weer (!)...dat is erg jammer want morgen moeten we naar de bruiloft van de familie van Rogier..
    Voor de rest geen bijzonderheden..

    Liefs, Chris en groetjes van Rogier

  • 11 Mei 2007 - 11:34

    Ada Uittebogaard:

    voor ina schmohl
    hai ina ik weet niet of je dit leest,of te horen krijgt,(ik doe ook maar wat),maar ik volg je wel ,erg leuk om te doen .geniet er van lieve collega.
    groetjes ada

  • 11 Mei 2007 - 11:50

    Riet En Jan Stolk:

    Als Oma en Opa is het erg leuk om de reis van jullie te volgen,voor Oma is het wel heel leuk omdat zij 10 jaar geleden ook deze reis ,min of meer dezelfde , heeft gemaakt, dus zij geniet dubbel. Voor ons is het nu extra stil, wij hebben er drie op reis in Amerika.
    Hidde jij als jongste houdt toch wel iedereen in de gaten . Hoe was de bezetting tijds jullie eerste concert.
    Van morgen in de stromende regen met de hond op stap, maar die had er al gauw genoeg van, ik ook,maar later toe het een beetje droog was ,de zaak afgemaakt.
    Genieten jullie allemaal en doe je best met zingen,het is een visitekaartje van Krimpen als het goed gaat.
    Marjan E en Hidde we letten hier goed op elkaar dus geen zorgen.
    Ik kijk uit naar jullie volgende verslag !
    Opa /Oma Stolk

  • 11 Mei 2007 - 14:51

    Marjanne Cn.:

    Hoi leuk om het verslag te lezen.
    Ik heb vandaag Anneke de V. gebeld en met
    de Kaus + luifel is alles goed. Het waait
    hier nogal namelijk. Groetjes en veel
    plezier van Deborah (+ bril) Julia en
    Richard en Marjanne

    P.S. De bril is superleuk en de klas
    heeft hem goedgekeurd!!

  • 11 Mei 2007 - 16:19

    LEO:

    Reus, ik hoop dat je het naar je zin hebt.
    De reis viel een beetje tegen hoorde ik.
    Hier is de regenperiode begonnen
    Doeoeoeii

  • 11 Mei 2007 - 16:27

    Jan Bakker:

    hallo reusje

    arie en ik zitten nu bij leo aan het avondeten, we hebben de soep al op.de rest volgt.
    we zijn stik jaloers op jullie reis en het prachtige weer in california.
    de kleinkinderen hebben afgelopen nacht bij me geslapen, naomi heeft geholpen bij de oogdruppels en samen hebben wij de cavia bak schoongemaakt.
    veel liefs

    ps bekijk je wel regelmatig de inbox, anders kan ik niet m'n mails ophalen

  • 11 Mei 2007 - 18:10

    Hoi Bram En Janny:

    Fijn om te zien dat alles lekker gaat bij jullie. Zijn stikjaloers omdat we net een week met windkracht 8 en regen en onweer in een vouwwagen hebben gezeten. Zijn wel net weer droog achter de oren. Toch mooi dat het bij jullie iets beter weer is. Pa blijf gezond want ik kom niet naar Amerika, mag niet van jullie dochter!

    Groetjes Mark , Elvira , Indy en Jarno

  • 11 Mei 2007 - 18:22

    Diana Looren De Jong:

    Succes met het 2e optreden allemaal!
    Geniet je nog, Diaantje???
    Voor het weer hoef je niet terug te komen hoor!
    Geniet lekker verder en tot snel.
    Désirée en familie.

  • 11 Mei 2007 - 18:58

    Ineke Smidt:

    Elly Kroon
    Leuk om jullie reis tevolgen. Ik herkende je op de foto op Schiphol. Leuk dat jullie optreden erg gewaardeerd wordt
    Groetjes, Ineke

  • 11 Mei 2007 - 19:06

    Henrike:

    In een van de vorige stukjes is er iets geschreven over de sociale controle binnen het RCC. Nou, ik kan je vertellen, ook onder de thuisblijvers is er een behoorlijke sociale controle. :P Buiten het feit dat opa en oma regelmatig bellen om te vragen of het goed gaat, kreeg ik vanavond een telefoontje van een andere thuisblijver die alleen is achtergebleven, namelijk van Marijke van de Broek. We hebben gezellig even bijgekletst en onze ervaringen van het alleen-thuis-zijn en het koken-voor-je-eentje gedeeld. Dus het is wel duidelijk dat ook in Krimpen de sociale controle erg hoog is!
    Maar met ons hier in Krimpen gaat alles erg goed!!
    En ik denk maar zo... ik hoef in ieder geval de tuin niet te sproeien :D

    Groetjes aan iedereen!!

    Liefs Henrike

  • 11 Mei 2007 - 19:07

    Henrike:

    O ja:
    PLEASE MORE PHOTO'S!!!!

    :D

  • 11 Mei 2007 - 20:32

    Ma Van Agthoven:

    Lieve Bets, Fijn te horen dat alles goed is. Thuis is ook alles goed. Geniet van je reis want zovaak komt dit niet voor!!
    De groeten aan alle koor collega's en veel liefs van ma.

    En denk erom blijf bij de groep!!!!!

  • 13 Mei 2007 - 18:46

    Fam. De Kuijper:

    Hallo ma, Hoorde dat het erg leuk was en warm daar. Thomas z'n 5e en 6e tand zijn aan t doorkomen, gaat allemaal goed.
    Groetjes en een knuffel van Thomas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 45554

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: