Het is zover....... - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Het is zover....... - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Het is zover.......

Door: Ferna Pols

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

05 Mei 2007 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Het is zover alles ingepakt, bladmuziek, kadootjes gastgezinnen,reisdocumenten, zonnebrand en kortebroeken etc.
Het weer gecheckt in regio Los Angeles.

Maandag
overdag/nacht
89° F | 55° F
32° C | 13° C
Dinsdag
87° F | 56° F
31° C | 13° C
Woensdag
77° F | 56° F
25° C | 13° C

Voor het koor en thuisblijvers wil ik dit gedicht meegeven:

Vleugels geef IK, kind,
zacht ruisende wind
adelaarsvleugels
Thermiek zonder vleugels
vlieg maar uit je nest
dan doe ik de rest

Vertrouw maar op MIJ, kind
IK ben zon en wind
ja,schaduw en dauw
vlieg maar en vertrouw
op MIJN aanwezigheid
Tot in eeuwigheid.

Vleugels geef IK, kind,
zacht ruisende wind
getuig van mijn kracht
MIJN wonderen macht
Mijn liefde, voor groot en klein
Ik zal met je zijn!

Vertrouw op MIJ,kind,
IK ben zon en wind
Ik ben wolk en lucht.
is MIJN aanwezigheid
tot in eeuwigheid!

Een groet aan allen,

Ferna Pols Vergeer

  • 06 Mei 2007 - 07:16

    Hermien Gorlitz:

    Snif....snif....., nu wordt ik tóch nog emotioneel....bwèeh!
    Nou ja, ik kom er wel weer overheen....hoop ik...
    Koor: GOEDE REIS! Geniet van Amerika en geniet van het zingen. Wel verplicht naar ons schrijven hè?
    Thuisblijvers: Geniet van de rust...., en mocht het gemis te erg worden, kom dan maar bij mij kofie drinken.
    Adieu!

  • 06 Mei 2007 - 09:47

    Ria En Aart:

    We zijn in goed gezelschap
    dank je wel

  • 06 Mei 2007 - 11:06

    Mathilda Harteveld:

    ' t Is nu zondag 13.05 uur en m'n koffer/tas moet nog steeds gepakt worden... Morgen om 7 uur ben ik klaar hoor en op Schiphol. :)
    Nog een gezellige laatste zondag allemaal! Tot morgen!

  • 06 Mei 2007 - 14:40

    Wim En Loes Keller:

    Allemaal.. een héél goede reis; succes met de optredens; veel plezier en kom allemaal svp weer gezond terug

    Wim en Loes

  • 06 Mei 2007 - 14:48

    Jan En Leny :

    Ook wensen wij als ouders van Mathilda jullie veel zangplezier in Amerika en daarnaast een heerlijke vakantie.
    Zullen jullie goed op onze dochter passen? (grapje).
    Via de mail gaan we jullie volgen en kijken daar naar uit.

  • 07 Mei 2007 - 02:55

    Ina Schmohl:

    Lieve Kinderen, Mick, familie, collega's en verder iedereen.
    Vandaag gaan we echt de lucht in en nog heel vroeg als jullie allemaal nog op een oor liggen nog even de groetjes van mij. Gedragen jullie je, dan doe ik dat ook. Wel jammer dat jullie mij nu helemaal kunnen volgen (hi hi). Doei allemaal en voor Mick nog een dikke kus van oma Ina. Wel zwaaien he?

  • 07 Mei 2007 - 04:31

    Henrike:

    Pfff, wat een gestress, dat inpakken en op tijd weg gaan. Toch goed gelukt, hoor! Nu eindelijk dan het hele hius voor mezelf ;)

  • 07 Mei 2007 - 07:56

    Gina Keller:

    Hallo koorleden,

    Jullie hadden op geen betere dag naar de zon kunnen vertrekken dan vandaag....
    Ik wens jullie een heel goed tournee, enne...misschien breken jullie daar wel door!!
    Heel veel plezier en ik zal jullie via deze site gaan volgen.

    Goede reis!! zwai

    Groetjes, Gina (zus van Mathilda)

  • 07 Mei 2007 - 09:57

    Marjolein:

    Hoi allemaal,

    Inmiddels zitten jullie in de lucht maar ik wil jullie toch nog een goede reis wensen en heel plezier in Amerika met optreden.

    Groetjes, Marjolein (nichtje van Mathilda)

  • 07 Mei 2007 - 16:20

    Christine:

    Hoi papa&mama van der Niet,

    Ik hoop dat jullie (allemaal) veilig zijn aangekomen en een goede reis hebben gehad...
    Geniet ervan!

    Liefs Christine

  • 07 Mei 2007 - 17:12

    Senada:

    Een prachtig gedicht! Super om jullie zo te kunnen volgen.. Vanuit het Schiedamsche wens ik jullie een geweldige tijd van genieten!

    speciaal voor Ferna: met het gefluister van de wind, hoor ik je stem..zachtjes. Heel veel plezier lieverd!

  • 07 Mei 2007 - 17:48

    Larissa En Martijn:

    nou mam je ben er nog net niet maar ik hoop dat je een leuke vlucht heb gehad
    eerst nog even bijkomen en dan gaan met die banaan geniet ervan
    dikke kus larissa en martijn

  • 07 Mei 2007 - 19:30

    Jan Kroon:

    Vanmorgen was het nogal vroeg. Toch met nog slaap in mijn ogen Elly uitgezwaaid. Vandaag goed doorgekomen. Elly stelde me gelijk op de proef met het verstoppen van een broek waarin een pasje nog zat. Dus het was al gelijk zoeken.
    De dag toch goed doorgekomen.
    Zelf m'n eten opgewarmd. Goed he.
    Nou de groetjes aan allen en in het byzonder Jan. Laat ze maar een flinke wandel doen. Dat is goed voor de stramme koor benen.

  • 07 Mei 2007 - 23:00

    Carla:

    Hi mammie,
    Hoe laat ben je geland?Het is nu 1 uur en ga zo lekker slapen, sms je me niet wakker :P!! Ik ben benieuwd naar alle verhalen op de site!!Als ik er iets moet opzetten, moet je me maar ff bellen, smsen of mailen. Heel veel plezier en geniet ervan en dat geldt ook voor de rest natuurlijk. Dikke Kussiie je enige liefste dochter
    ps starbucks?frappo? Das niet eerlijk, neem er maar één voor mij mee :D

  • 08 Mei 2007 - 06:54

    Fam. Cnossen Zevenh.:

    Hoi Pa en ma,
    Hier alles goed het regent maar we zitten
    nu toch weer op school. Veel groetjes en
    geniet er maar lekker van.
    Marjanne, Richard, Deborah en Julia

  • 08 Mei 2007 - 09:49

    Diana Looren De Jong:

    HOi hoi, waar ben je nu?????
    Alles goed geegaan? Hopenlijk heb je een leuke tijd en laat alles lekker op je inwerken! Genieten hè diaantje!
    Kus en tot over een tijdje,
    Désirée en de rest

  • 08 Mei 2007 - 13:36

    Pa:

    Computer weer helemaal top. met jullie alles goed? Laat het weten svp.

  • 08 Mei 2007 - 13:57

    Niels En Deborah:

    hoi opa en oma,
    wij zitten lekker achter de computer.
    leuk als we een berichtje van jullie
    zien.

    groetjes Emma, julia, DEborah en Niels.

  • 08 Mei 2007 - 15:02

    Piet|G:

    Na 24 uur van reizen, in- en uitchecken, overstappen en weer verder reizen moeten jullie wel doodop zijn geweest. Bij de gedachte alleen krijg ik al een jetlag. Ik wens jullie allen - tussen alle activiteiten door - de nodige rustpauzes en een paar heerlijke werkweken. En Bets... een lik van mij en een knuffel van Bobby, of was het nu andersom? Ik wacht in spanning je SMS-jes af.


  • 08 Mei 2007 - 15:14

    Klasien:

    allemaal een fijne reis geniet er van.
    Klasien de Leeuw van Weenen-Harmsen.
    zus van Truus HarmsenAllemaal

  • 08 Mei 2007 - 15:26

    Jan Kroon:

    Goede morgen allemaal.
    Weer even een berichtje uit Holland. Weer vandaag: Droog veel wind.
    Rotterdam (16:40) 14.1 76 WZW 5 56.2 1007.8
    Alles aan de Steekmast Ok. Zie de buurvrouw niet veel. Dan zal het wel goed gaan.
    Zoals gebruikelijk gewoon gewerkt.
    Geen byzonderheden.
    Zo te zien is iedereen zeer benieuwd hoe het met jullie gaat. Zijn denk ik allemaal in afwachting van jullie belevenissen. Veel plezier vandaag en geniet er van. Doe de groeten aan die kleine man Zwart. O ja. natuurlijk ook aan jouw El. Moet ik weer gaan koken.
    Doeiii.



  • 08 Mei 2007 - 16:51

    Herma Krijgsman:

    Ik wens jullie allemaal een fantastisch verblijf toe in America!
    And God Bless You.

    GROETEN AAN ALLEN!

  • 08 Mei 2007 - 17:40

    Amber Liefaart:

    Voor Bram en Janny,

    Hoe is het daar? Goede reis gehad?
    Het is hier nat en koud. Goed voor je tuintje (o)pa.
    Geniet maar lekker van alles, we horen de verhalen wel als jullie terug zijn.

    Groetjes van Amber en de rest v.d. polderboeren.

    p.s. erg leuk deze site, zo blijven wij vanuit de polder(emmeloord) op de hoogte.
    Allemaal veel plezier daar.

  • 08 Mei 2007 - 17:42

    Larissa En Martijn:

    hai mams ik hoop dat je een beetje bent bijgekomen als het goed is hebben jullie mooi weer hier stormt en regent het flink ,heb je al een echte donut of scrumbled eggs gegeten of een reuze kop
    koffie gedronken doen he
    ps. vergeet niet effe door de disneystores te struinen
    veel plezier en singse

    groetjes van allemaal

  • 08 Mei 2007 - 19:02

    Gijs En Ellen:

    Is alles oke in de U.S.A hier is het fris,maar dat geeft niet veel zing plezier en kijk goed rond.

  • 08 Mei 2007 - 21:57

    Erwin:

    Beste koorleden,

    Hopelijk is de jetlag na de lange, vermoeide vlucht van gisteren snel verdwenen en kunnen jullie nu in het zuidwesten van de VS volop gaan genieten. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en veel succes met de repetities en de concerten.

    Groetjes van Erwin (vriend van Mathilda) en kopjes van Poeh en Knorretje

  • 09 Mei 2007 - 03:52

    Ina Schmohl En Truus:

    Hallo allemaal
    Vanuit een ver warm Californie een groet.
    Het is jammer voor de thuisblijvers, maar het is hier fantastisch. Heenreis was erg lang , maar vandaag (dinsdag) heeft alles weer goed gemaakt.
    Langs de oceaan gereden en op het strand gelopen, heerlijk ijs gegeten en ja vervelend voor jullie maar de zon schijnt en het is 25 graden.
    In een woord GEWELDIG!!!!!

    groetjes Ina en Truus.

  • 09 Mei 2007 - 19:31

    Leo:

    Reus, ik hoop dat je het naar je zin hebt.
    De reis viel een beetje tegen hoorde ik.
    Hier is de regenperiode begonnen
    Doeoeoeii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krimpen aan de IJssel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 45569

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: