Laatste puntjes op de i - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu Laatste puntjes op de i - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

Laatste puntjes op de i

Door: Ferna Pols

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

24 April 2007 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Na een mooie zangdienst in “de Ark” kon het Rotterdam Church Chorale nog mooie zangstukken ten gehore brengen.

‘s Zaterdag werden de puntjes op de i gezet.
Eerst hebben wij de bestuursleden Joop van de Broek, Johan van der Niet Everhard en Marjan Zwart bedankt voor hun inzet.Er is veel gerealiseerd:65 Volwassen op een tour door Amerika, van alles regelen, van ticket tot muziek en van muziek tot concerten.
Een vaste opstelling van sopranen, tenoren, bassen en alten.
Tekst uitspreken, we moeten de woorden beter articuleren, want we gaan naar America.
Dan de noten en diverse zangpartijen en vrolijk kijken.
Tijdens de lunchpauze werd er uitleg gegeven over de tour. Johan van der Niet en Marjan Zwart vertelden over de tussenlanding in Atlanta, want we hebben maar drie uur en 20 minuten de tijd om uit en in te checken.
We hebben allemaal een mooi mapje gekregen waar alle onze documenten in kunnen plus 3 cd’s als extra bagage.
Als Marjan Zwart alle cd’s in de koffer moet doen, wat kan zij dan nog meenemen voor kleding?
Nu nog 14 dagen voorbereiding thuis en maandagmorgen 7 mei op weg naar Schiphol.

AMERICA HERE WE COME 65 enthousiast koorleden Rotterdam Church Chorale

  • 25 April 2007 - 11:41

    Diana:

    Ferna, wat ziet het er toch gezellig uit. Harstikke goed hoor.
    Groetjes van Diana

  • 02 Mei 2007 - 18:47

    Lianne Hofman:

    Harstikke leuk zo'n website, ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in. Nog 4 dagen en dan vertrekken we. Dat we er met zijn alles iets moois van mogen maken!
    groetjes Lianne

  • 02 Mei 2007 - 21:07

    Marcia Verlinde:

    Mooie website, leuk om jullie(en een beetje meer, Joop en Ria)te kunnen volgen op deze manier. Goede reis en veel succes.

    Groet Peter en Marcia

  • 04 Mei 2007 - 11:31

    Hermien Gorlitz:

    Spanning stijgt en hoe is het met de stemming gesteld? Zijn de koffers al gepakt?

  • 04 Mei 2007 - 15:51

    Stef:

    Veel plezier over de plas en geniet er ook nog van ;-)
    Warme groet, Stef

  • 04 Mei 2007 - 18:50

    Jan Stolk:

    Na al deze voorbereidingen kan het niet meer mis gaan. Wij Riet en Jan Stolk wensen jullie een heel fijne tijd, mooie concerten en geniet van alles. Jullie hebben het verdiend. We zullen R C C op de voet volgen.
    Houd elkaar in de gaten ! Goede reis !

  • 04 Mei 2007 - 22:00

    Carla Feddes:

    Ik zal jullie op de voet volgen de komende weken. Heel veel succes en geniet van de reis!

    Groetjes
    Carla (dochter Joop&Ria)

  • 13 Mei 2007 - 22:48

    Adri Van Vliet:

    Hallo lieve Amerika gangers,

    Even een berichtje uit een regenachtig Gouda.Hier is alles goed ik heb een drukke week achter de rug met veel optredens dus ben ik nauwelijks toegekomen aan mijn huishoudelijke taken.
    Komende week is het wat rustiger en dan zal ik het huis eens poetsen en de was doen enz.
    Woensdagavond is Marko Esmee wezen brengen en is gebleven tot ik thuis kwam van het optreden.
    Op Dondermorgen Esmee naar school gebracht en om 3 uur weer opgehaald.
    Het was wel vremmd dat jij er niet was,
    maar we hebben ons prima vermaakt en ik had ze nu helemaal voor me zelf en dat kon ik goed merken want ze was heel aanhangkelijk en lief voor me.
    Ze vond het heel leuk dat ik mee ging om bij hun te eten. Ze ging briefjes uitdelen met de plaats er op waar ik moest gaan zitten aan tafel.
    Ik heb begrepen uit de telefoontjes dat jullie het geweldig hebben.
    Lianne zei dat dit de reis van haar leven was en dat ze dit niet gauw zal vergeten.
    Ook begreep ik dat ze veel complimenten en leuke reactie's kreeg over haar zang.
    Inmiddels is voor jullie de 2e week ingegaan en ik hoop dat jullie nog een fijne week hebben.

    Veel succes met dit prachtige koor.
    Hartelijke groeten aan iedereen,

    Lieve kus voor jullie.

    Adri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krimpen aan de IJssel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2007

Foto reunie

02 December 2007

In herinnering Joke de Reus

24 Mei 2007

Reunie

23 Mei 2007

Oost west thuis best

22 Mei 2007

We vliegen op
Rotterdam Church Chorale

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 45578

Voorgaande reizen:

07 Mei 2007 - 22 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: