RCC TOUR 2007 - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu RCC TOUR 2007 - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

RCC TOUR 2007

Door: Ferna Pols

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

07 April 2007 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Maandag 7 Mei
Vertrek van Schiphol om 10.20 uur. Tussenlanding in Atlanta.
Aankomst in Atlanta 14.10 uur en vertrek om 16.40 uur naar Los Angeles
International Airport (aankomst18.14)

Dinsdag 8 Mei
We rijden zuidwaarts naar Escondido Laguna Beach, San Juan Capistrano en LaJolla.'s Middags repetitie in de Escondido United Reformed Church. Daarna ontmoeting, eten en slapen bij de gastgezinnen.

Woensdag 9 Mei
Een dag in San Diego en een bezoek aan de beroemde San Diego Zoo.'s Middags repetitie in de Escondido United Reformed Church.Avonds het concert.

Donderdag 10 Mei
Op weg naar Palm Springs om de Living Dessert te bezoeken – een wild- en botanisch park van wereldklasse.
Vervolgens naar Redlands voor een repetitie in de Bethany.Reformed Church. Avondconcert. Daarna naar het hotel in Anaheim.

Vrijdag 11 Mei
Bezoek aan het J.Paul Getty Museum, shoppen in Santa Monica.‘s Avonds zingen we in de Korean Christian Reformed Church van Orange County.

Thuisfront:Planten water geven, boodschappen doen, stoffen, wassen en stof zuigen?

Zaterdag 12 Mei
We bezoeken Los Angeles,een bezoek aan The Huntington Library, de Walt Disney Concert Hall.

Zondag 13 Mei
Vanmorgen bezoeken wij de wereldberoemde Crystal Cathedral waar wij
tijdens de ochtenddienst mogen zingen.
Na de dienst is er tijd om rond de campus van de Crystal Cathedral Ministries te wandelen. Vanavond geeft het koor een concert in de first Christian
Reformed Church in Bellflower.

Maandag 14 Mei
We rijden naar Grauman’s Chinese Theater
Vervolgens een bezoek aan de Universal Studios Hollywood en Rodeo Drive.
Onze uiteindelijke bestemming is Santa Barbara, waar we zullen genieten van
een diner in een plaatselijk restaurant.
We overnachten in een hotel.

Dinsdag 15 Mei
We bezoeken Santa barbera en vrije tijd om te winkelen.
Daarna naar SanLuis Obispo.'s Middags oefenen in de First Presbyterian Church. Vanavond een avondconcert.

Woensdag 16 Mei
We gaan genieten van een tocht naar Visalia.
De First Presbyterian Church verwelkomt ons met een diner voorafgaand aan
ons avondconcert.

Donderdag 17 mei
Vandaag bezoeken we Yosemite National Park
– een van de natuurparken in de Verenigde Staten.
Yosemite is het bekendst door zijn watervallen,
grote weiden en oude reusachtige sequoia bomen.
We krijgen vandaag een lunchpakket.
Vannacht verblijven we in de stad Ripon.

Vrijdag 18 mei
Een repetitie in Immanuel Church.
Daarna zingen we in Bethany Homes en lunchen in de Calvary Reformed Church.
’s Middags bezoeken we de wijngaard.
Het optreden van vanavond vindt plaats in de immanual churh

Zaterdag 19 mei
We rijden naar San Francisco. Een
plaatselijke gids zal zich bij ons aansluiten om een uitgebreide sightseeing
tour door de mooie ‘City of the Bay’ te verzorgen.

Zondag 20 mei
We wonen de ochtenddienst bij in Grace Cathedral.Daarna zetten we koers naar Fisherman’s Wharf voor een lunch.'s Avonds farewell diner en koffers pakken.

Maandag 21 mei
We vertrekken we naar San Francisco International Airport
voor de terugreis naar Amsterdam.
We vertrekken om 08.10 uur uit San Francisco en komen om 15.39 in Atlanta
aan. Vandaar vertrekken we om 17.25 uur.

Dinsdag 22 mei
Om 08.10 uur hopen wij in Amsterdam aan te komen.

• 15 April 2007 - 08:37

Bets Gorlitz:

ziet er flitsend uit, hardstikke leuk,ik ga deze pagina aan iedereen doorgeven in mijn omgeving.

• 15 April 2007 - 09:35

Henk Melenboer:

Een leuke en snelle manier om de achterblijvers op de hoogte te houden.

• 16 April 2007 - 08:52

Hermien Gorlitz:

Nou, ik ben benieuwd naar de verslagen en foto's van en tijdens de reis. Maar eh...het thuisfront heeft ook ff vakantie, toch? Met je stofzuigen, planten water geven, enz. Hahaha.

Goede reis allemaal en ga er van genieten!

• 16 April 2007 - 16:20

Aletta:

Ziet er heel leuk uit Bets. Geniet er van.Kun je straks ons allemaal lekker maken om ook eens te gaan. Naar Florida ofzo?!

• 17 April 2007 - 15:31

Truus Harmsen:

Dit is erg leuk. Ik ga het direct aan mijn familie en vrienden doorgeven.
    Zal erg op prijs worden gesteld.

• 17 April 2007 - 16:43

Jan Kroon:

Heb het adres in de favorieten gezet.
    Zal jullie (maar in het byzonder Elly) op de voet volgen.
    Goede voorbereiding allemaal. Maak er wat van.

• 18 April 2007 - 16:48

Joël Gorlitz:

Hoi Oma Bobbie, (Bets G voor de koorleden),

Wat een flitsende pagina zeg, enne oma: Neem u ook extra Pottertjes mee, om niet schor te worden van al dat zingen.
    Ik zal u missen oma Bob, maar wij houden "contact" via deze web-log.
    En wij houden het thuisfront ook voor u in de gaten hoor, opa die elke dag alleen maar frietjes eet is ook niet gezond, toch?
    Nou koorleden: een hele fijne Amerika-tour en wij houden jullie in de gaten hoor! Genietse.

Joël Gorlitz (kleinzoon van Bets Gorlitz)

• 18 April 2007 - 18:21

(Ouwe)Tante Hermien:

(de ouwe tante van Joël). Bets, toch even oppassen met die zg. "pottertjes". Als er op de verpaking een 'H' (van Harry) voor staat, moet je ze beslist NIET nemen. Doe je dat toch, dan vrees ik dat er hele rare dingen gaan gebeuren. Misschien wel leuk voor een optreden, maar waarschijnlijk niet in de lijn van het karakter van waar een kerkkoor voor staat....

• 19 April 2007 - 12:21

Willy Loef:

wat ontzettend leuk om zo op de hoogte te blijven van de reis, ik ga deze gelijk uitprinten.Ik heb wel een beetje spijt dat ik niet mee ga.

• 21 April 2007 - 16:51

Mathilda Harteveld:

Beste allemaal,

de laatste leuke, gezellige, nuttige repetitie is vandaag geweest. Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte met pakken en te denken aan de vele (reis/pak)adviezen die we hebben gekregen!

Tot op Schiphol, de 7e mei!! (nog maar 16 nachtjes slapen.....)

Groetjes,Mathilda

PS: Ferna, bedankt voor het opzetten van deze site.

• 23 April 2007 - 05:39

Ina Schmohl:

Wat een leuk idee dit, vooral voor de thuisblijvers. Er wordt ook al goed gebruik van gemaakt. Ik weet niet hoe het met de andere koorleden is, maar ik krijg al heel erg de kriebels hoor.We gaan er met z'n allen iets moois van maken.

• 29 April 2007 - 09:35

Ria Feddes:

Hallo allemaal,

Eindelijk ook eens tijd om een berichtje achter te laten. Sluit me bij iedereen aan: Ziet er geweldig uit. Complimenten!!
    Wij voelen ons in de korte periode dat we lid zijn van RCC helemaal thuis en tellen de laatste 7 dagen af om met dit leuke koor zo'n geweldige reis te mogen maken.

• 06 Mei 2007 - 08:51

Harry En Ineke :

Beste koorleden,

Heel veel succes met jullie reis naar de USA en met jullie optredens.
    Wij volgen dit alles op het Internet via hetgeen Ferna heeft opgezet.
    Een ontzettend leuk idee om dit zo voor de thuisblijvers te kunnen volgen.
    Kom allen gezond weer terug.

Harry en Ineke Scheffers

• 08 Mei 2007 - 14:54

Henrike:

Toch fijn, die aanwijzingen voor het thuisfront. Eén dingetje vergeten: maandagavond 21 mei: opruimen, afwas van afgelopen weken doen, etensresten van het fornuis schrapen, nieuwe planten voor het raam zetten :P
    grapje...