24 uur daglicht............ - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu 24 uur daglicht............ - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van Rotterdam Church Chorale - WaarBenJij.nu

24 uur daglicht............

Door: Miss Losan Geles

Blijf op de hoogte en volg Rotterdam Church Chorale

08 Mei 2007 | Verenigde Staten, Escondido

Maandagochtend rond 6.30 kwamen alle koorleden op schiphol binnenlopen. Rond 7.00 zijn we gaan inchecken bij de balie van Delta Airlines.Alle koffers op de weegschaal het gewicht werd gecheckt en hup op de band op naar het laadruim van het vliegtuig. Een compliment aan de vrouwen geen overgewicht alleen was er een man die had overgewicht.(Arie,ik noem geen namen.)Toen kwam de pas,tas en schoen controle en allen werd gefouileerd, op naar de gate. Nadat wij allemaal een plaats hadden gevonden in het vliegtuig, gingen we om 10.25 de lucht in met regen.
Boven Schotland kregen we minder wolken, opeens konden wij door de wolken de ijsschotsen zien en later de diverse landschappen van Canada en Amerika.
De service aanboord van het vliegtuig van Delta Airlines was super. We kwamen niets te kort. De sfeer onder de koorleden was tijdens de vlucht perfect.
Rond 14.30 uur USA ( 20.30 uur NL)landen we in Atlanta een het bleef licht.Na pas controle en vinger en oog scan werden wij allen toe gelaten in de States. Om 18.00 uur USA ( 24.00 uur nl)vertrokken wij naar Los Angeles. We landen om 19.15 uur USA ( 6.15 uur NL )in Los Angeles en het bleef licht. Gelukkig begon rond 20.00 donker te worden toen we opweg waren naar het Comfort INN motel in Costa Mesa in LA. De sleutels lagen klaar, de koffers werden naar de eerste gebracht gebracht en sommige maakte voor het eerst contact met hun kamer genoot.Na een frisse douche ging iedereen slapen. Good night.

Een aparte ervaring, 24 uur daglicht.
Van Amsterdam naar Los Angeles 7404 km.

Uw reporter:

Mrs losan-geles

• 09 Mei 2007 - 05:29

Harry Scheffers:

En nu maar genieten met z'n allen.

• 09 Mei 2007 - 05:40

Pappa Mamma Stolk:

Leuk dat wij via dit verslag als het ware mee vliegen met jullie. Heel fijn dat naast de Amerikaanse tijd ook de tijd van hier vermeld is. Wij zullen zeker de reis van jullie volgen via deze web. En wensen u allemaal veel plezier en fijne concerten,wij kijken uit naar het volgende verslag. Jullie hebben mooi weer, hier regent het soms heel hard.
    Geniet met volle teugen
    Paps

• 09 Mei 2007 - 05:57

Marius De Kuijper:

op deze manier is het goed te volgen
    heb ook wel telefonich contact gehad maar dat is dan maar heel kort

groet Marius

• 09 Mei 2007 - 06:48

Loes :

..dat jullie allemaal zijn toegelaten in Amerika.. valt me mee LOL.
    We blijven jullie volgen.. Veel plezier (en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.. of liever... doe maar wel!!!!)
    groetjes

• 09 Mei 2007 - 07:00

Marjanne Cn:

Zo pa en ma al uitgeslapen!!

Leuk dat we een beetje kunnen volgen wat
    jullie doen.
    groetjes van ons allemaal

• 09 Mei 2007 - 08:00

Arie Van Vliet:

Het is leuk de belevenissen zo te kunnen volgen.Joke heb in de 24 uren in de lucht je slaaptekort een beetje kunnen inhalen? Veel plezier en succes met de concerten. Voor het koor, voor de negen en uiteraard voor de dirigent.

• 09 Mei 2007 - 08:39

Rebecca Scheurwater:

Ik gebruik deze gelegenheid om mijn vader even te feliciteren. Van harte pa! Laat ze maar een liedje voor je zingen vandaag.
    dikke knuffel van ons allemaal.

• 09 Mei 2007 - 09:24

Diana Looren De Jong:

Hoi Lieverd!
    Hoe was de ZOO? Veel succes en plezier bij het zingen vanavond, en een goede reis verder!!!
    Tot snel
    Désirée

• 09 Mei 2007 - 11:03

Jan Bakker:

Leuk dit allemaal zo te lezen via de site en te weten wat jullie doen. Even voor Joke, mijn oogkap is eraf alles is goed en zie alles weer haarscherp. Iedereen de groetjes en veel succes.

• 09 Mei 2007 - 11:27

Praktijk Krimpen A/:

Hallo allemaal,
    fijn dat alles goed gegaan is.
    Hopelijk zijn jullie nu weer wat opgefrist en uitgerust!
    Fijne tour verder en we blijven jullie volgen, hoor.
    Groeten speciaal voor Elly, van de collega's uit Krimpen a/d Lek.

• 09 Mei 2007 - 12:20

Hermien Gorlitz:

Toch wel een hele opluchting te weten dat jullie in goede aarde zijn geland....
    Dan is het nu dus wachten op de eerste foto's en VIDEO's.....

• 09 Mei 2007 - 15:02

Joel Gorlitz:

Hoi koorleden en even apart: oma Bobbie!!
    Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen!! Nou oma Bobbie: ik mis u NU al, ik ben vanaf uw vertrek elke nacht vanaf half 2 aan het spoken tot een uurtje of 4, kom maar snel weer terug!!
    Maar, eerst maar eens fijn genieten, zo te lezen hebben jullie al een goed begin.
    Nou koor: zet hem op, geniet vandaag van de Zoo en van het repeteren!! Denk aan de wybertjes oma!!

Kusjes Joel.

• 09 Mei 2007 - 15:57

Marcia:

Ben blij dat jullie allemaal goed aangekomen zijn. Veel plezier!!!
    Groet voor allen en speciaal voor Joop en Ria.
    Byebye Peter en Marcia

• 09 Mei 2007 - 17:46

Larissa En Martijn:

hallo mama echt leuk dat we het allemaal kunnen volgen wat jullie daar allemaal uitspoken ik hoop dat het beter gaat met je neusje en dat jullie genieten van alles jullie krijgen denk ik wel genoeg koffie binnen heelveel succes met de concerten en geniet ervan
    dikke kus larissa martijn onno nina arie en een pootje van
    jimmy moshe bobby

• 09 Mei 2007 - 18:03

Jan Kroon:

Net nieuwsbericht gezien. Volgens mij mogen jullie straks niet in de Zoo ivm een brand in het stadspark. Ben benieuwd of jullie daar nog last van gehad hebben.
    Verder hier alleen maar werken. Bewolkt af en toe regen. Wel de buurvrouw even gezien. Zegt dat alles goed gaat. Dus Hans......... Ik hou ze in de gaten. Je ghoef je geen zorgen te maken hoor El.
    Echt weer wat voor Arie, maar ja als z'n haar maar goed zit. Niet te veel naar de Mac he. Allen veel plezier van daag. Groet uit Krimpen.

• 09 Mei 2007 - 19:06

Jonas Prins:

hajjo!

Alles goed in memmica? Ik vertel iedereen dat oma in memmica is met het oeftuig!

kroel van Jonas en natuurlijk ook Mila-nora

We hoorden op het nieuws dat er een grote brand is in L.A.
    Jahoor stelletje pyromanen ;)

• 09 Mei 2007 - 19:21

Astrid &Tonny Vuijk:

hallo travelers!! leuke site en ik hoop dat het een beetje bijgehouden wordt zodat ik mijn familie (martin, elma en heleen) toch een beetje in de gaten kan houden, haha grapje. Wij wensen jullie veel plezier en een goede zangstem en ge\ondheid tijdens de reis! Groetjes en een dikke kus aan de Familie Vuijk, Astrid (dochter martin en elma en zus van heleen)en Tonny(vriend van astrid)

• 09 Mei 2007 - 19:41

Henk En Anneke:

Lieve pa en ma,
    Fijn dat jullie allemaal goed aangekomen zijn. Super dat we jullie zo kunnen volgen. En..... ik heb een nieuwe baan bij gemeente Zwijndrecht. Dikke kus, ook aan tante Bep en ome Cor.

Sandra

• 09 Mei 2007 - 20:18

Riet Van Nieuwkerk:

Lieve Hans, alles prima, we missen je nu al
    Liefs Riet

• 09 Mei 2007 - 20:22

Nelly :

Hai Daddy,

How are you doing? Enjoy the sun over there because here it is raining all day.
    Love you very much and I will write you soon.

• 09 Mei 2007 - 21:11

Jan & Leny:

Mathilda en je koorcollega's, wij hebben een klok in de kamer gezet op jullie tijd zodat we jullie helemaal kunnen volgen.
    Vanavond het 1e concert in deze reeks, dus best spannend. Wij wensen jullie veel succes en........ julie kunnen het anders waren jullie niet naar Amerika gegaan.
    Veel liefs uit Scheveningen.

• 10 Mei 2007 - 05:01

Eveline Nederlof:

Hoi Pap en Mam,

Heel veel plezier daar en geniet ervan !
    Hier alles prima !

Dikke kus,
    Marianne, Rolf, Eveline, Dominique en Jasmijn.

p.s. jullie mail is aangekomen hoor !

• 13 Mei 2007 - 12:49

Evelien Speksnijder:

hee... opie...
    Alles goed?... met mij wel..
    Ik mis u al wel een beetje hoor! en zeker nu op moederdag... ik denk die dikke knuffel van u er wel bij;)

Lieve opa do your best and god will do the rest!

-XxXxXxXxXxX- je kleindochter